Details
Original language | German |
---|---|
Pages (from-to) | 15-17 |
Number of pages | 3 |
Journal | Lernchancen : alle Schüler fördern! |
Issue number | 93 |
Publication status | Published - 2013 |
Cite this
- Standard
- Harvard
- Apa
- Vancouver
- BibTeX
- RIS
Zwischen Angst, Abwehr und Annäherung: Was denken Lehrkräfte über Inklusion? / Krohn, L.; Lahtz, T.
In: Lernchancen : alle Schüler fördern!, No. 93, 2013, p. 15-17.
In: Lernchancen : alle Schüler fördern!, No. 93, 2013, p. 15-17.
Research output: Contribution to journal › Article › Research
Krohn, L & Lahtz, T 2013, 'Zwischen Angst, Abwehr und Annäherung: Was denken Lehrkräfte über Inklusion?', Lernchancen : alle Schüler fördern!, no. 93, pp. 15-17.
Krohn, L., & Lahtz, T. (2013). Zwischen Angst, Abwehr und Annäherung: Was denken Lehrkräfte über Inklusion? Lernchancen : alle Schüler fördern!, (93), 15-17.
Krohn L, Lahtz T. Zwischen Angst, Abwehr und Annäherung: Was denken Lehrkräfte über Inklusion? Lernchancen : alle Schüler fördern!. 2013;(93):15-17.
Download
@article{5b1ad323e34b488dbd803f1e03910eea,
title = "Zwischen Angst, Abwehr und Ann{\"a}herung: Was denken Lehrkr{\"a}fte {\"u}ber Inklusion?",
author = "L. Krohn and T. Lahtz",
year = "2013",
language = "Deutsch",
pages = "15--17",
number = "93",
}
Download
TY - JOUR
T1 - Zwischen Angst, Abwehr und Annäherung
T2 - Was denken Lehrkräfte über Inklusion?
AU - Krohn, L.
AU - Lahtz, T.
PY - 2013
Y1 - 2013
M3 - Artikel
SP - 15
EP - 17
JO - Lernchancen : alle Schüler fördern!
JF - Lernchancen : alle Schüler fördern!
SN - 1434-9817
IS - 93
ER -