Details
Original language | German |
---|---|
Title of host publication | Schulen ein Profil geben : Konzeptionsgestaltung in der Ganztagsschule |
Place of Publication | Taunus |
Pages | 85-97 |
Number of pages | 13 |
Publication status | Published - 2013 |
Cite this
- Standard
- Harvard
- Apa
- Vancouver
- BibTeX
- RIS
Schulen ein Profil geben : Konzeptionsgestaltung in der Ganztagsschule. Taunus, 2013. p. 85-97.
Research output: Chapter in book/report/conference proceeding › Contribution to book/anthology › Research › peer review
}
TY - CHAP
T1 - Zur Relation zwischen Schule und Familie an Ganztagsförderschulen des Förderschwerpunkts Lernen
T2 - Ergebnisse eines qualitativen Forschungsprojekts
AU - Meser, Kapriel
AU - Urban, Michael
AU - Werning, Rolf
PY - 2013
Y1 - 2013
M3 - Beitrag in Buch/Sammelwerk
SN - 978-3-95414-005-3
SP - 85
EP - 97
BT - Schulen ein Profil geben : Konzeptionsgestaltung in der Ganztagsschule
CY - Taunus
ER -