Details
Original language | German |
---|---|
Title of host publication | Ironie in der Pädagogik |
Subtitle of host publication | Theoretische und empirische Studien zur pädagogischen Bedeutsamkeit der Ironie |
Editors | Alex Aßmann, Jens Oliver Krüger |
Place of Publication | Weinheim and München |
Pages | 163-180 |
Number of pages | 18 |
Publication status | Published - 2011 |
Cite this
- Standard
- Harvard
- Apa
- Vancouver
- BibTeX
- RIS
Ironie in der Pädagogik: Theoretische und empirische Studien zur pädagogischen Bedeutsamkeit der Ironie. ed. / Alex Aßmann; Jens Oliver Krüger. Weinheim and München, 2011. p. 163-180.
Research output: Chapter in book/report/conference proceeding › Contribution to book/anthology › Research
}
TY - CHAP
T1 - Zu entgrenzenden und entspannenden Informalisierungen unterrichtlicher Interaktion
AU - Wernet, Andreas
PY - 2011
Y1 - 2011
M3 - Beitrag in Buch/Sammelwerk
SN - 9783779922421
SP - 163
EP - 180
BT - Ironie in der Pädagogik
A2 - Aßmann, Alex
A2 - Krüger, Jens Oliver
CY - Weinheim and München
ER -