Details
Translated title of the contribution | Lexical abilities in secondary school: Pleading for a text-oriented perspective |
---|---|
Original language | German |
Pages (from-to) | 94-106 |
Number of pages | 13 |
Journal | Forschung Sprache |
Volume | 7 |
Issue number | 3 |
Publication status | Published - 2019 |
Cite this
- Standard
- Harvard
- Apa
- Vancouver
- BibTeX
- RIS
Wortschatzfähigkeiten in der Sekundarstufe I – Plädoyer für eine textorientierte Perspektive. / Mathiebe, Moti.
In: Forschung Sprache, Vol. 7, No. 3, 2019, p. 94-106.
In: Forschung Sprache, Vol. 7, No. 3, 2019, p. 94-106.
Research output: Contribution to journal › Article › Research › peer review
Mathiebe, M 2019, 'Wortschatzfähigkeiten in der Sekundarstufe I – Plädoyer für eine textorientierte Perspektive', Forschung Sprache, vol. 7, no. 3, pp. 94-106. <https://www.forschung-sprache.eu/heft-archiv/jahrgang-7-2019/heft-3/>
Mathiebe, M. (2019). Wortschatzfähigkeiten in der Sekundarstufe I – Plädoyer für eine textorientierte Perspektive. Forschung Sprache, 7(3), 94-106. https://www.forschung-sprache.eu/heft-archiv/jahrgang-7-2019/heft-3/
Mathiebe M. Wortschatzfähigkeiten in der Sekundarstufe I – Plädoyer für eine textorientierte Perspektive. Forschung Sprache. 2019;7(3):94-106.
Download
@article{605cdefe01f544cfb8d12beae1ef3626,
title = "Wortschatzf{\"a}higkeiten in der Sekundarstufe I – Pl{\"a}doyer f{\"u}r eine textorientierte Perspektive",
author = "Moti Mathiebe",
year = "2019",
language = "Deutsch",
volume = "7",
pages = "94--106",
number = "3",
}
Download
TY - JOUR
T1 - Wortschatzfähigkeiten in der Sekundarstufe I – Plädoyer für eine textorientierte Perspektive
AU - Mathiebe, Moti
PY - 2019
Y1 - 2019
M3 - Artikel
VL - 7
SP - 94
EP - 106
JO - Forschung Sprache
JF - Forschung Sprache
IS - 3
ER -