Wortschatzfähigkeiten in der Sekundarstufe I – Plädoyer für eine textorientierte Perspektive

Research output: Contribution to journalArticleResearchpeer review

Authors

  • Moti Mathiebe

Research Organisations

View graph of relations

Details

Translated title of the contributionLexical abilities in secondary school: Pleading for a text-oriented perspective
Original languageGerman
Pages (from-to)94-106
Number of pages13
JournalForschung Sprache
Volume7
Issue number3
Publication statusPublished - 2019

Cite this

Wortschatzfähigkeiten in der Sekundarstufe I – Plädoyer für eine textorientierte Perspektive. / Mathiebe, Moti.
In: Forschung Sprache, Vol. 7, No. 3, 2019, p. 94-106.

Research output: Contribution to journalArticleResearchpeer review

Mathiebe, Moti. / Wortschatzfähigkeiten in der Sekundarstufe I – Plädoyer für eine textorientierte Perspektive. In: Forschung Sprache. 2019 ; Vol. 7, No. 3. pp. 94-106.
Download
@article{605cdefe01f544cfb8d12beae1ef3626,
title = "Wortschatzf{\"a}higkeiten in der Sekundarstufe I – Pl{\"a}doyer f{\"u}r eine textorientierte Perspektive",
author = "Moti Mathiebe",
year = "2019",
language = "Deutsch",
volume = "7",
pages = "94--106",
number = "3",

}

Download

TY - JOUR

T1 - Wortschatzfähigkeiten in der Sekundarstufe I – Plädoyer für eine textorientierte Perspektive

AU - Mathiebe, Moti

PY - 2019

Y1 - 2019

M3 - Artikel

VL - 7

SP - 94

EP - 106

JO - Forschung Sprache

JF - Forschung Sprache

IS - 3

ER -