Details
Original language | German |
---|---|
Place of Publication | Wiesbaden |
Publisher | Springer Vieweg |
ISBN (electronic) | 978-3-658-23244-3 |
ISBN (print) | 978-3-658-23243-6 |
Publication status | Published - 2020 |
Cite this
- Standard
- Harvard
- Apa
- Vancouver
- BibTeX
- RIS
Wiesbaden: Springer Vieweg, 2020.
Research output: Book/Report › Anthology › Research
}
TY - BOOK
T1 - Wieviel Wissenschaft braucht die Lehrerbildung?
T2 - Zum Stellenwert von Wissenschaftlichkeit im Lehramtsstudium
A2 - Scheid, Claudia
A2 - Wenzel, Thomas
PY - 2020
Y1 - 2020
U2 - 10.1007/978-3-658-23244-3
DO - 10.1007/978-3-658-23244-3
M3 - Sammelwerk
SN - 978-3-658-23243-6
BT - Wieviel Wissenschaft braucht die Lehrerbildung?
PB - Springer Vieweg
CY - Wiesbaden
ER -