Details
Original language | German |
---|---|
Title of host publication | Schule vermessen |
Pages | 42-43 |
Number of pages | 2 |
Publication status | Published - 2012 |
Publication series
Name | Friedrich-Jahresheft |
---|---|
Volume | 30 |
ISSN (Print) | 0176-2966 |
Cite this
- Standard
- Harvard
- Apa
- Vancouver
- BibTeX
- RIS
Wer misst eigentlich was? Zur Vermessungslogik der Reforminstrumente. / Heinrich, Martin.
Schule vermessen. 2012. p. 42-43 (Friedrich-Jahresheft; Vol. 30).
Schule vermessen. 2012. p. 42-43 (Friedrich-Jahresheft; Vol. 30).
Research output: Chapter in book/report/conference proceeding › Contribution to book/anthology › Research
Heinrich, M 2012, Wer misst eigentlich was? Zur Vermessungslogik der Reforminstrumente. in Schule vermessen. Friedrich-Jahresheft, vol. 30, pp. 42-43.
Heinrich, M. (2012). Wer misst eigentlich was? Zur Vermessungslogik der Reforminstrumente. In Schule vermessen (pp. 42-43). (Friedrich-Jahresheft; Vol. 30).
Heinrich M. Wer misst eigentlich was? Zur Vermessungslogik der Reforminstrumente. In Schule vermessen. 2012. p. 42-43. (Friedrich-Jahresheft).
Download
@inbook{cbbe7bdaa5ca4970bc6e15bfee46d3ea,
title = "Wer misst eigentlich was?: Zur Vermessungslogik der Reforminstrumente",
author = "Martin Heinrich",
year = "2012",
language = "Deutsch",
series = "Friedrich-Jahresheft",
pages = "42--43",
booktitle = "Schule vermessen",
}
Download
TY - CHAP
T1 - Wer misst eigentlich was?
T2 - Zur Vermessungslogik der Reforminstrumente
AU - Heinrich, Martin
PY - 2012
Y1 - 2012
M3 - Beitrag in Buch/Sammelwerk
T3 - Friedrich-Jahresheft
SP - 42
EP - 43
BT - Schule vermessen
ER -