Details
Original language | German |
---|---|
Pages (from-to) | 42-45 |
Number of pages | 4 |
Journal | Bayrische Schule |
Volume | 72 |
Issue number | 5 |
Publication status | Published - 30 Sept 2019 |
Cite this
- Standard
- Harvard
- Apa
- Vancouver
- BibTeX
- RIS
In: Bayrische Schule, Vol. 72, No. 5, 30.09.2019, p. 42-45.
Research output: Contribution to journal › Article › Research
}
TY - JOUR
T1 - Wenn Inklusion nur Anhängsel statt Treiber der Schulentwicklung ist
T2 - Förderschulen im Kontext des Anspruchs an inklusive Bildung in Bayern – eine kritische Außensicht
AU - Werning, Rolf
PY - 2019/9/30
Y1 - 2019/9/30
UR - https://www.bllv.de/fileadmin/BLLV/Bilder/BLLV/Verbandsmedien/Bayerische_Schule/bs_19-5/Internet_bs5_19.pdf
M3 - Artikel
VL - 72
SP - 42
EP - 45
JO - Bayrische Schule
JF - Bayrische Schule
SN - 0171-8495
IS - 5
ER -