Wahrnehmung von Leistungsdifferenzen in inklusiven Grundschulklassen – Ergebnisse einer Pilotstudie

Research output: Contribution to journalArticleResearchpeer review

Authors

External Research Organisations

  • University of Münster
View graph of relations

Details

Original languageGerman
Pages (from-to)176-189
JournalEmpirische Sonderpädagogik
Volume14
Issue number2
Publication statusPublished - 9 Nov 2022

Cite this

Wahrnehmung von Leistungsdifferenzen in inklusiven Grundschulklassen – Ergebnisse einer Pilotstudie. / Wittich, Claudia; Schröter-Brickwedde, Anne Sophie.
In: Empirische Sonderpädagogik, Vol. 14, No. 2, 09.11.2022, p. 176-189.

Research output: Contribution to journalArticleResearchpeer review

Download
@article{235ab1071ebc4e80842938f4cd259e76,
title = "Wahrnehmung von Leistungsdifferenzen in inklusiven Grundschulklassen – Ergebnisse einer Pilotstudie",
author = "Claudia Wittich and Schr{\"o}ter-Brickwedde, {Anne Sophie}",
year = "2022",
month = nov,
day = "9",
language = "Deutsch",
volume = "14",
pages = "176--189",
number = "2",

}

Download

TY - JOUR

T1 - Wahrnehmung von Leistungsdifferenzen in inklusiven Grundschulklassen – Ergebnisse einer Pilotstudie

AU - Wittich, Claudia

AU - Schröter-Brickwedde, Anne Sophie

PY - 2022/11/9

Y1 - 2022/11/9

M3 - Artikel

VL - 14

SP - 176

EP - 189

JO - Empirische Sonderpädagogik

JF - Empirische Sonderpädagogik

SN - 1869-4934

IS - 2

ER -

By the same author(s)