Details
Original language | German |
---|---|
Pages (from-to) | 176-189 |
Journal | Empirische Sonderpädagogik |
Volume | 14 |
Issue number | 2 |
Publication status | Published - 9 Nov 2022 |
Cite this
- Standard
- Harvard
- Apa
- Vancouver
- BibTeX
- RIS
In: Empirische Sonderpädagogik, Vol. 14, No. 2, 09.11.2022, p. 176-189.
Research output: Contribution to journal › Article › Research › peer review
}
TY - JOUR
T1 - Wahrnehmung von Leistungsdifferenzen in inklusiven Grundschulklassen – Ergebnisse einer Pilotstudie
AU - Wittich, Claudia
AU - Schröter-Brickwedde, Anne Sophie
PY - 2022/11/9
Y1 - 2022/11/9
M3 - Artikel
VL - 14
SP - 176
EP - 189
JO - Empirische Sonderpädagogik
JF - Empirische Sonderpädagogik
SN - 1869-4845
IS - 2
ER -