Details
Original language | German |
---|---|
Pages (from-to) | 68-74 |
Number of pages | 7 |
Journal | Naturwissenschaften im Unterricht Chemie |
Volume | 2011 |
Issue number | 124/125 |
Publication status | Published - 2011 |
Cite this
- Standard
- Harvard
- Apa
- Vancouver
- BibTeX
- RIS
In: Naturwissenschaften im Unterricht Chemie, Vol. 2011, No. 124/125, 2011, p. 68-74.
Research output: Contribution to journal › Article › Research
}
TY - JOUR
T1 - Verstehen sichtbar machen - Instrumente zur Unterstützung einer (Selbst-)Diagnose des Konzeptverständnisses
AU - Schanze, S
AU - Grüß-Niehaus, T
AU - Hundertmark, S
PY - 2011
Y1 - 2011
M3 - Artikel
VL - 2011
SP - 68
EP - 74
JO - Naturwissenschaften im Unterricht Chemie
JF - Naturwissenschaften im Unterricht Chemie
SN - 0946-2139
IS - 124/125
ER -