Details
Original language | German |
---|---|
Pages (from-to) | 426-437 |
Journal | Sonderpädagogische Förderung heute |
Volume | 69 |
Issue number | 4 |
Publication status | Accepted/In press - 2024 |
Cite this
- Standard
- Harvard
- Apa
- Vancouver
- BibTeX
- RIS
In: Sonderpädagogische Förderung heute, Vol. 69, No. 4, 2024, p. 426-437.
Research output: Contribution to journal › Article › Research › peer review
}
TY - JOUR
T1 - Unvollkommenes Sein im Werden
T2 - Zur Intersektion der Kategorien Kindheit und Behinderung
AU - Schröter-Brickwedde, Anne Sophie
AU - Konz, Britta
PY - 2024
Y1 - 2024
M3 - Artikel
VL - 69
SP - 426
EP - 437
JO - Sonderpädagogische Förderung heute
JF - Sonderpädagogische Förderung heute
SN - 1866-9344
IS - 4
ER -