Details
Original language | German |
---|---|
Pages (from-to) | 21-38 |
Number of pages | 18 |
Journal | Empirische Sonderpädagogik |
Issue number | 1 |
Publication status | Published - 2018 |
Externally published | Yes |
Cite this
- Standard
- Harvard
- Apa
- Vancouver
- BibTeX
- RIS
In: Empirische Sonderpädagogik, No. 1, 2018, p. 21-38.
Research output: Contribution to journal › Article › Research › peer review
}
TY - JOUR
T1 - Unterschiede in der Strategienutzung beim Lösen konkret-operationaler Konzepte zwischen zwischen lernstarken und lernschwachen Kindern
AU - Börnert-Ringleb, Moritz
AU - Wilbert, Jürgen
PY - 2018
Y1 - 2018
M3 - Artikel
SP - 21
EP - 38
JO - Empirische Sonderpädagogik
JF - Empirische Sonderpädagogik
IS - 1
ER -