Unterrichtsqualität zwischen Generik und Fachspezifik: Einführung in den Thementeil

Research output: Contribution to journalEditorial in journalResearchpeer review

Authors

Research Organisations

External Research Organisations

  • Universität Zürich (UZH)
View graph of relations

Details

Translated title of the contributionTeaching quality inbetween genericness and subject-specificity: Introduction to the special section
Original languageGerman
Pages (from-to)297-301
Number of pages5
JournalUnterrichtswissenschaft
Volume48
Issue number3
Publication statusPublished - 13 Jul 2020

ASJC Scopus subject areas

Cite this

Unterrichtsqualität zwischen Generik und Fachspezifik: Einführung in den Thementeil. / Praetorius, Anna-Katharina; Nehring, Andreas.
In: Unterrichtswissenschaft, Vol. 48, No. 3, 13.07.2020, p. 297-301.

Research output: Contribution to journalEditorial in journalResearchpeer review

Praetorius AK, Nehring A. Unterrichtsqualität zwischen Generik und Fachspezifik: Einführung in den Thementeil. Unterrichtswissenschaft. 2020 Jul 13;48(3):297-301. doi: 10.1007/s42010-020-00081-9
Praetorius, Anna-Katharina ; Nehring, Andreas. / Unterrichtsqualität zwischen Generik und Fachspezifik: Einführung in den Thementeil. In: Unterrichtswissenschaft. 2020 ; Vol. 48, No. 3. pp. 297-301.
Download
@article{49ba9f5e2dfe44d998363de4d02343dd,
title = "Unterrichtsqualit{\"a}t zwischen Generik und Fachspezifik:: Einf{\"u}hrung in den Thementeil",
author = "Anna-Katharina Praetorius and Andreas Nehring",
note = "Copyright: Copyright 2020 Elsevier B.V., All rights reserved.",
year = "2020",
month = jul,
day = "13",
doi = "10.1007/s42010-020-00081-9",
language = "Deutsch",
volume = "48",
pages = "297--301",
number = "3",

}

Download

TY - JOUR

T1 - Unterrichtsqualität zwischen Generik und Fachspezifik:

T2 - Einführung in den Thementeil

AU - Praetorius, Anna-Katharina

AU - Nehring, Andreas

N1 - Copyright: Copyright 2020 Elsevier B.V., All rights reserved.

PY - 2020/7/13

Y1 - 2020/7/13

UR - http://www.scopus.com/inward/record.url?scp=85087842966&partnerID=8YFLogxK

U2 - 10.1007/s42010-020-00081-9

DO - 10.1007/s42010-020-00081-9

M3 - Editorial in Fachzeitschrift

VL - 48

SP - 297

EP - 301

JO - Unterrichtswissenschaft

JF - Unterrichtswissenschaft

IS - 3

ER -

By the same author(s)