Details
Original language | German |
---|---|
Title of host publication | Schulische Inklusion |
Editors | Vera Moser, Birgit Lütje-Klose |
Place of Publication | Weinheim |
Pages | 160-174 |
Number of pages | 15 |
Publication status | Published - 2016 |
Publication series
Name | Zeitschrift für Pädagogogik. Beiheft |
---|---|
Volume | 62 |
Cite this
- Standard
- Harvard
- Apa
- Vancouver
- BibTeX
- RIS
Schulische Inklusion. ed. / Vera Moser; Birgit Lütje-Klose. Weinheim, 2016. p. 160-174 (Zeitschrift für Pädagogogik. Beiheft; Vol. 62).
Research output: Chapter in book/report/conference proceeding › Contribution to book/anthology › Research › peer review
}
TY - CHAP
T1 - Unterrichtsbezogene Kooperation von Regelschullehrkräften und Sonderpädagog/innen im Kontext inklusiver Schulentwicklung
T2 - Implikationen für die Professionalisierung
AU - Arndt, Ann-Kathrin
AU - Werning, Rolf
PY - 2016
Y1 - 2016
U2 - 10.25656/01:17178
DO - 10.25656/01:17178
M3 - Beitrag in Buch/Sammelwerk
SN - 978-3-7799-3509-4
SN - 3-7799-3509-0
T3 - Zeitschrift für Pädagogogik. Beiheft
SP - 160
EP - 174
BT - Schulische Inklusion
A2 - Moser, Vera
A2 - Lütje-Klose, Birgit
CY - Weinheim
ER -