Details
Original language | German |
---|---|
Pages (from-to) | 156-162 |
Number of pages | 7 |
Journal | Praxis Sprache |
Volume | 66 |
Issue number | 3 |
Publication status | Published - 2021 |
Research Area (based on ÖFOS 2012)
- SOCIAL SCIENCES
- Educational Sciences
- Educational Sciences
- Inclusive education
Sustainable Development Goals
Cite this
- Standard
- Harvard
- Apa
- Vancouver
- BibTeX
- RIS
In: Praxis Sprache, Vol. 66, No. 3, 2021, p. 156-162.
Research output: Contribution to journal › Article › Research
}
TY - JOUR
T1 - Unterrichten im Team
T2 - Interdisziplinäre Lese- und Sprachförderung im Rahmen von Trickfilmsynchronisationen
AU - Mahlmann, L.J.
AU - Watta, S.
AU - Becker, Tabea
AU - Stitzinger, Ulrich
PY - 2021
Y1 - 2021
KW - Sprachpädagogik
KW - Sprachförderung
KW - Leseförderung
M3 - Artikel
VL - 66
SP - 156
EP - 162
JO - Praxis Sprache
JF - Praxis Sprache
IS - 3
ER -