Details
Original language | German |
---|---|
Title of host publication | Beiträge zum Mathematikunterricht 2022 |
Subtitle of host publication | 56. Jahrestagung der Gesellschaft für Didaktik der Mathematik |
Pages | 1305-1308 |
Number of pages | 4 |
Publication status | Published - 2022 |
Cite this
- Standard
- Harvard
- Apa
- Vancouver
- BibTeX
- RIS
Beiträge zum Mathematikunterricht 2022: 56. Jahrestagung der Gesellschaft für Didaktik der Mathematik. 2022. p. 1305-1308.
Research output: Chapter in book/report/conference proceeding › Conference contribution › Research › peer review
}
TY - GEN
T1 - Un_Fähigkeitszuschreibungen von Schüler*innen im inklusiven Mathematikunterricht
AU - Viermann, Mia
AU - Ehrenberg, Katrin
PY - 2022
Y1 - 2022
U2 - 10.37626/GA9783959872089.0
DO - 10.37626/GA9783959872089.0
M3 - Aufsatz in Konferenzband
SP - 1305
EP - 1308
BT - Beiträge zum Mathematikunterricht 2022
ER -