Transformatives Lernen/transformative Bildung

Research output: Chapter in book/report/conference proceedingContribution to book/anthologyTransfer

Research Organisations

View graph of relations

Details

Original languageGerman
Title of host publicationGeographie unterrichten lernen. Die Didaktik der Geographie
EditorsSibylle Reinfried
Pages176-177
Number of pages2
ISBN (electronic)978-3-06-065942-5
Publication statusPublished - 15 Sept 2023

Cite this

Transformatives Lernen/transformative Bildung. / Meyer, Christiane.
Geographie unterrichten lernen. Die Didaktik der Geographie. ed. / Sibylle Reinfried. 2023. p. 176-177.

Research output: Chapter in book/report/conference proceedingContribution to book/anthologyTransfer

Meyer, C 2023, Transformatives Lernen/transformative Bildung. in S Reinfried (ed.), Geographie unterrichten lernen. Die Didaktik der Geographie. pp. 176-177.
Meyer, C. (2023). Transformatives Lernen/transformative Bildung. In S. Reinfried (Ed.), Geographie unterrichten lernen. Die Didaktik der Geographie (pp. 176-177)
Meyer C. Transformatives Lernen/transformative Bildung. In Reinfried S, editor, Geographie unterrichten lernen. Die Didaktik der Geographie. 2023. p. 176-177
Meyer, Christiane. / Transformatives Lernen/transformative Bildung. Geographie unterrichten lernen. Die Didaktik der Geographie. editor / Sibylle Reinfried. 2023. pp. 176-177
Download
@inbook{85fa43c864bf4b22be6e0e93093451fb,
title = "Transformatives Lernen/transformative Bildung",
author = "Christiane Meyer",
year = "2023",
month = sep,
day = "15",
language = "Deutsch",
isbn = "978-3-06-065941-8",
pages = "176--177",
editor = "Reinfried, {Sibylle }",
booktitle = "Geographie unterrichten lernen. Die Didaktik der Geographie",

}

Download

TY - CHAP

T1 - Transformatives Lernen/transformative Bildung

AU - Meyer, Christiane

PY - 2023/9/15

Y1 - 2023/9/15

M3 - Beitrag in Buch/Sammelwerk

SN - 978-3-06-065941-8

SP - 176

EP - 177

BT - Geographie unterrichten lernen. Die Didaktik der Geographie

A2 - Reinfried, Sibylle

ER -

By the same author(s)