Details
Original language | German |
---|---|
Pages (from-to) | 11 - 23 |
Journal | PFLB – PraxisForschungLehrer*innenBildung |
Volume | 4 |
Issue number | 3 |
Publication status | Published - 13 Sept 2022 |
Cite this
- Standard
- Harvard
- Apa
- Vancouver
- BibTeX
- RIS
In: PFLB – PraxisForschungLehrer*innenBildung, Vol. 4, No. 3, 13.09.2022, p. 11 - 23.
Research output: Contribution to journal › Article › Research › peer review
}
TY - JOUR
T1 - Supervision in der Lehrer*innenbildung.
T2 - Eine theoretische Skizze zu ihrer systematischen Verortung
AU - Rhein, Rüdiger
PY - 2022/9/13
Y1 - 2022/9/13
U2 - 10.11576/pflb-5253
DO - 10.11576/pflb-5253
M3 - Artikel
VL - 4
SP - 11
EP - 23
JO - PFLB – PraxisForschungLehrerinnenBildung
JF - PFLB – PraxisForschungLehrerinnenBildung
SN - 2629-5628
IS - 3
ER -