Studienrelevante Heterogenität in der Studien-eingangsphase am Beispiel der Wahrnehmung von Studienanforderungen

Research output: Contribution to journalArticleResearch

Authors

  • Marten Wallis
  • Elke Bosse

Research Organisations

External Research Organisations

  • German Centre for Higher Education Research and Science Studies (DZHW)
  • HIS-Institut für Hochschulentwicklung e.V.
View graph of relations

Details

Original languageGerman
Pages (from-to)8-30
Number of pages23
JournalBeiträge zur Hochschulforschung
Volume42
Issue number3
Publication statusPublished - 2020

Cite this

Studienrelevante Heterogenität in der Studien-eingangsphase am Beispiel der Wahrnehmung von Studienanforderungen. / Wallis, Marten; Bosse, Elke.
In: Beiträge zur Hochschulforschung, Vol. 42, No. 3, 2020, p. 8-30.

Research output: Contribution to journalArticleResearch

Wallis, Marten ; Bosse, Elke. / Studienrelevante Heterogenität in der Studien-eingangsphase am Beispiel der Wahrnehmung von Studienanforderungen. In: Beiträge zur Hochschulforschung. 2020 ; Vol. 42, No. 3. pp. 8-30.
Download
@article{e761644b355849e3be7812de2d671f6b,
title = "Studienrelevante Heterogenit{\"a}t in der Studien-eingangsphase am Beispiel der Wahrnehmung von Studienanforderungen",
author = "Marten Wallis and Elke Bosse",
year = "2020",
language = "Deutsch",
volume = "42",
pages = "8--30",
number = "3",

}

Download

TY - JOUR

T1 - Studienrelevante Heterogenität in der Studien-eingangsphase am Beispiel der Wahrnehmung von Studienanforderungen

AU - Wallis, Marten

AU - Bosse, Elke

PY - 2020

Y1 - 2020

M3 - Artikel

VL - 42

SP - 8

EP - 30

JO - Beiträge zur Hochschulforschung

JF - Beiträge zur Hochschulforschung

SN - 2567-8841

IS - 3

ER -