Social Media im Biologieunterricht: Lernpotenziale sozialer Medien erkennen und nutzen

Research output: Contribution to journalArticleTransfer

Authors

  • Alexander Georg Büssing
  • Alexander Bergmann
  • Anna Beniermann

Research Organisations

External Research Organisations

  • Leipzig University
  • Humboldt-Universität zu Berlin (HU Berlin)
View graph of relations

Details

Original languageGerman
Pages (from-to)44-47
JournalUnterricht Biologie
Issue number465
Publication statusPublished - 2021

Cite this

Social Media im Biologieunterricht: Lernpotenziale sozialer Medien erkennen und nutzen. / Büssing, Alexander Georg; Bergmann, Alexander; Beniermann, Anna.
In: Unterricht Biologie, No. 465, 2021, p. 44-47.

Research output: Contribution to journalArticleTransfer

Büssing AG, Bergmann A, Beniermann A. Social Media im Biologieunterricht: Lernpotenziale sozialer Medien erkennen und nutzen. Unterricht Biologie. 2021;(465):44-47.
Büssing, Alexander Georg ; Bergmann, Alexander ; Beniermann, Anna. / Social Media im Biologieunterricht : Lernpotenziale sozialer Medien erkennen und nutzen. In: Unterricht Biologie. 2021 ; No. 465. pp. 44-47.
Download
@article{0550129e9352421b9c6bac013e443c0b,
title = "Social Media im Biologieunterricht: Lernpotenziale sozialer Medien erkennen und nutzen",
author = "B{\"u}ssing, {Alexander Georg} and Alexander Bergmann and Anna Beniermann",
year = "2021",
language = "Deutsch",
pages = "44--47",
number = "465",

}

Download

TY - JOUR

T1 - Social Media im Biologieunterricht

T2 - Lernpotenziale sozialer Medien erkennen und nutzen

AU - Büssing, Alexander Georg

AU - Bergmann, Alexander

AU - Beniermann, Anna

PY - 2021

Y1 - 2021

M3 - Artikel

SP - 44

EP - 47

JO - Unterricht Biologie

JF - Unterricht Biologie

SN - 0341-5260

IS - 465

ER -