Details
Original language | German |
---|---|
Pages (from-to) | 20-26 |
Journal | Naturwissenschaften im Unterricht Chemie |
Issue number | 191 |
Publication status | Published - 2022 |
Cite this
- Standard
- Harvard
- Apa
- Vancouver
- BibTeX
- RIS
In: Naturwissenschaften im Unterricht Chemie, No. 191, 2022, p. 20-26.
Research output: Contribution to journal › Article › Transfer
}
TY - JOUR
T1 - So eine große Wirkung hat so wenig Kohlenstoffdioxid. Tweets zum CO2-Gehalt fachlich bewerten lernen
AU - Wegner, Nina
AU - Pfeiffer, Catharina Philine
AU - Lenzer, Stefanie
AU - Nehring, Andreas
PY - 2022
Y1 - 2022
M3 - Artikel
SP - 20
EP - 26
JO - Naturwissenschaften im Unterricht Chemie
JF - Naturwissenschaften im Unterricht Chemie
SN - 0946-2139
IS - 191
ER -