SDG Education: Einleitende Reflexionen

Research output: Chapter in book/report/conference proceedingContribution to book/anthologyTransfer

Authors

Research Organisations

View graph of relations

Details

Original languageGerman
Title of host publicationSDG Education
Subtitle of host publicationDidaktische Ansätze und Bildungsangebote zu den Sustainable Development Goals
EditorsAndreas Eberth, Christiane Meyer
Place of PublicationHannover
Pages5-20
Publication statusPublished - 2021

Publication series

NameHannoversche Materialien zur Didaktik der Geographie
Volume11

Sustainable Development Goals

Cite this

SDG Education: Einleitende Reflexionen. / Eberth, Andreas; Meyer, Christiane.
SDG Education: Didaktische Ansätze und Bildungsangebote zu den Sustainable Development Goals. ed. / Andreas Eberth; Christiane Meyer. Hannover, 2021. p. 5-20 (Hannoversche Materialien zur Didaktik der Geographie; Vol. 11).

Research output: Chapter in book/report/conference proceedingContribution to book/anthologyTransfer

Eberth, A & Meyer, C 2021, SDG Education: Einleitende Reflexionen. in A Eberth & C Meyer (eds), SDG Education: Didaktische Ansätze und Bildungsangebote zu den Sustainable Development Goals. Hannoversche Materialien zur Didaktik der Geographie, vol. 11, Hannover, pp. 5-20. https://doi.org/10.15488/11669
Eberth, A., & Meyer, C. (2021). SDG Education: Einleitende Reflexionen. In A. Eberth, & C. Meyer (Eds.), SDG Education: Didaktische Ansätze und Bildungsangebote zu den Sustainable Development Goals (pp. 5-20). (Hannoversche Materialien zur Didaktik der Geographie; Vol. 11).. https://doi.org/10.15488/11669
Eberth A, Meyer C. SDG Education: Einleitende Reflexionen. In Eberth A, Meyer C, editors, SDG Education: Didaktische Ansätze und Bildungsangebote zu den Sustainable Development Goals. Hannover. 2021. p. 5-20. (Hannoversche Materialien zur Didaktik der Geographie). doi: 10.15488/11669
Eberth, Andreas ; Meyer, Christiane. / SDG Education : Einleitende Reflexionen. SDG Education: Didaktische Ansätze und Bildungsangebote zu den Sustainable Development Goals. editor / Andreas Eberth ; Christiane Meyer. Hannover, 2021. pp. 5-20 (Hannoversche Materialien zur Didaktik der Geographie).
Download
@inbook{f03132c711a34c42b1593fe4fca16935,
title = "SDG Education: Einleitende Reflexionen",
author = "Andreas Eberth and Christiane Meyer",
year = "2021",
doi = "10.15488/11669",
language = "Deutsch",
series = "Hannoversche Materialien zur Didaktik der Geographie",
pages = "5--20",
editor = "Andreas Eberth and Christiane Meyer",
booktitle = "SDG Education",

}

Download

TY - CHAP

T1 - SDG Education

T2 - Einleitende Reflexionen

AU - Eberth, Andreas

AU - Meyer, Christiane

PY - 2021

Y1 - 2021

U2 - 10.15488/11669

DO - 10.15488/11669

M3 - Beitrag in Buch/Sammelwerk

T3 - Hannoversche Materialien zur Didaktik der Geographie

SP - 5

EP - 20

BT - SDG Education

A2 - Eberth, Andreas

A2 - Meyer, Christiane

CY - Hannover

ER -

By the same author(s)