Details
Original language | German |
---|---|
Title of host publication | (Re-)Konstruktive Inklusionsforschung. Differenzlinien - Handlungsfelder - Empirische Zugänge |
Editors | Jürgen Budde, Andrea Dlugosch, Tanja Sturm |
Place of Publication | Leverkusen |
Publisher | Verlag Barbara Budrich |
Pages | 225-240 |
Number of pages | 16 |
ISBN (print) | 978-3-8474-0769-0 |
Publication status | Published - 2017 |
Publication series
Name | Studien zu Differenz, Bildung und Kultur |
---|---|
Volume | 5 |
Cite this
- Standard
- Harvard
- Apa
- Vancouver
- BibTeX
- RIS
Schulbegleitung als Forschungsfeld. / Arndt, Ann-Kathrin; Blasse, Nina; Budde, Jürgen et al.
(Re-)Konstruktive Inklusionsforschung. Differenzlinien - Handlungsfelder - Empirische Zugänge. ed. / Jürgen Budde; Andrea Dlugosch; Tanja Sturm. Leverkusen: Verlag Barbara Budrich, 2017. p. 225-240 (Studien zu Differenz, Bildung und Kultur; Vol. 5).
(Re-)Konstruktive Inklusionsforschung. Differenzlinien - Handlungsfelder - Empirische Zugänge. ed. / Jürgen Budde; Andrea Dlugosch; Tanja Sturm. Leverkusen: Verlag Barbara Budrich, 2017. p. 225-240 (Studien zu Differenz, Bildung und Kultur; Vol. 5).
Research output: Chapter in book/report/conference proceeding › Contribution to book/anthology › Research
Arndt, A-K, Blasse, N, Budde, J, Heinrich, M, Lübeck, A & Rohrmann, A 2017, Schulbegleitung als Forschungsfeld. in J Budde, A Dlugosch & T Sturm (eds), (Re-)Konstruktive Inklusionsforschung. Differenzlinien - Handlungsfelder - Empirische Zugänge. Studien zu Differenz, Bildung und Kultur, vol. 5, Verlag Barbara Budrich, Leverkusen, pp. 225-240.
Arndt, A.-K., Blasse, N., Budde, J., Heinrich, M., Lübeck, A., & Rohrmann, A. (2017). Schulbegleitung als Forschungsfeld. In J. Budde, A. Dlugosch, & T. Sturm (Eds.), (Re-)Konstruktive Inklusionsforschung. Differenzlinien - Handlungsfelder - Empirische Zugänge (pp. 225-240). (Studien zu Differenz, Bildung und Kultur; Vol. 5). Verlag Barbara Budrich.
Arndt AK, Blasse N, Budde J, Heinrich M, Lübeck A, Rohrmann A. Schulbegleitung als Forschungsfeld. In Budde J, Dlugosch A, Sturm T, editors, (Re-)Konstruktive Inklusionsforschung. Differenzlinien - Handlungsfelder - Empirische Zugänge. Leverkusen: Verlag Barbara Budrich. 2017. p. 225-240. (Studien zu Differenz, Bildung und Kultur).
Download
@inbook{3de7294a66fe47f3bc13afb3b8d5bbba,
title = "Schulbegleitung als Forschungsfeld",
author = "Ann-Kathrin Arndt and Nina Blasse and J{\"u}rgen Budde and Martin Heinrich and Anika L{\"u}beck and Albrecht Rohrmann",
year = "2017",
language = "Deutsch",
isbn = "978-3-8474-0769-0",
series = "Studien zu Differenz, Bildung und Kultur",
publisher = "Verlag Barbara Budrich",
pages = "225--240",
editor = "J{\"u}rgen Budde and Andrea Dlugosch and Tanja Sturm",
booktitle = "(Re-)Konstruktive Inklusionsforschung. Differenzlinien - Handlungsfelder - Empirische Zug{\"a}nge",
address = "Deutschland",
}
Download
TY - CHAP
T1 - Schulbegleitung als Forschungsfeld
AU - Arndt, Ann-Kathrin
AU - Blasse, Nina
AU - Budde, Jürgen
AU - Heinrich, Martin
AU - Lübeck, Anika
AU - Rohrmann, Albrecht
PY - 2017
Y1 - 2017
M3 - Beitrag in Buch/Sammelwerk
SN - 978-3-8474-0769-0
T3 - Studien zu Differenz, Bildung und Kultur
SP - 225
EP - 240
BT - (Re-)Konstruktive Inklusionsforschung. Differenzlinien - Handlungsfelder - Empirische Zugänge
A2 - Budde, Jürgen
A2 - Dlugosch, Andrea
A2 - Sturm, Tanja
PB - Verlag Barbara Budrich
CY - Leverkusen
ER -