Schulbegleitung als Forschungsfeld

Research output: Chapter in book/report/conference proceedingContribution to book/anthologyResearch

Authors

  • Ann-Kathrin Arndt
  • Nina Blasse
  • Jürgen Budde
  • Martin Heinrich
  • Anika Lübeck
  • Albrecht Rohrmann
View graph of relations

Details

Original languageGerman
Title of host publication(Re-)Konstruktive Inklusionsforschung. Differenzlinien - Handlungsfelder - Empirische Zugänge
EditorsJürgen Budde, Andrea Dlugosch, Tanja Sturm
Place of PublicationLeverkusen
PublisherVerlag Barbara Budrich
Pages225-240
Number of pages16
ISBN (print)978-3-8474-0769-0
Publication statusPublished - 2017

Publication series

NameStudien zu Differenz, Bildung und Kultur
Volume5

Cite this

Schulbegleitung als Forschungsfeld. / Arndt, Ann-Kathrin; Blasse, Nina; Budde, Jürgen et al.
(Re-)Konstruktive Inklusionsforschung. Differenzlinien - Handlungsfelder - Empirische Zugänge. ed. / Jürgen Budde; Andrea Dlugosch; Tanja Sturm. Leverkusen: Verlag Barbara Budrich, 2017. p. 225-240 (Studien zu Differenz, Bildung und Kultur; Vol. 5).

Research output: Chapter in book/report/conference proceedingContribution to book/anthologyResearch

Arndt, A-K, Blasse, N, Budde, J, Heinrich, M, Lübeck, A & Rohrmann, A 2017, Schulbegleitung als Forschungsfeld. in J Budde, A Dlugosch & T Sturm (eds), (Re-)Konstruktive Inklusionsforschung. Differenzlinien - Handlungsfelder - Empirische Zugänge. Studien zu Differenz, Bildung und Kultur, vol. 5, Verlag Barbara Budrich, Leverkusen, pp. 225-240.
Arndt, A.-K., Blasse, N., Budde, J., Heinrich, M., Lübeck, A., & Rohrmann, A. (2017). Schulbegleitung als Forschungsfeld. In J. Budde, A. Dlugosch, & T. Sturm (Eds.), (Re-)Konstruktive Inklusionsforschung. Differenzlinien - Handlungsfelder - Empirische Zugänge (pp. 225-240). (Studien zu Differenz, Bildung und Kultur; Vol. 5). Verlag Barbara Budrich.
Arndt AK, Blasse N, Budde J, Heinrich M, Lübeck A, Rohrmann A. Schulbegleitung als Forschungsfeld. In Budde J, Dlugosch A, Sturm T, editors, (Re-)Konstruktive Inklusionsforschung. Differenzlinien - Handlungsfelder - Empirische Zugänge. Leverkusen: Verlag Barbara Budrich. 2017. p. 225-240. (Studien zu Differenz, Bildung und Kultur).
Arndt, Ann-Kathrin ; Blasse, Nina ; Budde, Jürgen et al. / Schulbegleitung als Forschungsfeld. (Re-)Konstruktive Inklusionsforschung. Differenzlinien - Handlungsfelder - Empirische Zugänge. editor / Jürgen Budde ; Andrea Dlugosch ; Tanja Sturm. Leverkusen : Verlag Barbara Budrich, 2017. pp. 225-240 (Studien zu Differenz, Bildung und Kultur).
Download
@inbook{3de7294a66fe47f3bc13afb3b8d5bbba,
title = "Schulbegleitung als Forschungsfeld",
author = "Ann-Kathrin Arndt and Nina Blasse and J{\"u}rgen Budde and Martin Heinrich and Anika L{\"u}beck and Albrecht Rohrmann",
year = "2017",
language = "Deutsch",
isbn = "978-3-8474-0769-0",
series = "Studien zu Differenz, Bildung und Kultur",
publisher = "Verlag Barbara Budrich",
pages = "225--240",
editor = "J{\"u}rgen Budde and Andrea Dlugosch and Tanja Sturm",
booktitle = "(Re-)Konstruktive Inklusionsforschung. Differenzlinien - Handlungsfelder - Empirische Zug{\"a}nge",
address = "Deutschland",

}

Download

TY - CHAP

T1 - Schulbegleitung als Forschungsfeld

AU - Arndt, Ann-Kathrin

AU - Blasse, Nina

AU - Budde, Jürgen

AU - Heinrich, Martin

AU - Lübeck, Anika

AU - Rohrmann, Albrecht

PY - 2017

Y1 - 2017

M3 - Beitrag in Buch/Sammelwerk

SN - 978-3-8474-0769-0

T3 - Studien zu Differenz, Bildung und Kultur

SP - 225

EP - 240

BT - (Re-)Konstruktive Inklusionsforschung. Differenzlinien - Handlungsfelder - Empirische Zugänge

A2 - Budde, Jürgen

A2 - Dlugosch, Andrea

A2 - Sturm, Tanja

PB - Verlag Barbara Budrich

CY - Leverkusen

ER -