Details
Original language | German |
---|---|
Pages (from-to) | 225-226 |
Journal | Die deutsche Schule |
Volume | 105 |
Issue number | 2 |
Publication status | Published - 2013 |
Cite this
- Standard
- Harvard
- Apa
- Vancouver
- BibTeX
- RIS
Rezension zu Karsten Speck/Thomas Olk (Hrsg.) (2010): Forschung zur Schulsozialarbeit. Stand und Perspektiven. / Thieme, Nina.
In: Die deutsche Schule, Vol. 105, No. 2, 2013, p. 225-226.
In: Die deutsche Schule, Vol. 105, No. 2, 2013, p. 225-226.
Research output: Contribution to journal › Book/Film/Article review in journal › Research
Thieme, N 2013, 'Rezension zu Karsten Speck/Thomas Olk (Hrsg.) (2010): Forschung zur Schulsozialarbeit. Stand und Perspektiven', Die deutsche Schule, vol. 105, no. 2, pp. 225-226. <https://elibrary.utb.de/doi/10.31244/dds.2013.02.09>
Thieme, N. (2013). Rezension zu Karsten Speck/Thomas Olk (Hrsg.) (2010): Forschung zur Schulsozialarbeit. Stand und Perspektiven. Die deutsche Schule, 105(2), 225-226. https://elibrary.utb.de/doi/10.31244/dds.2013.02.09
Thieme N. Rezension zu Karsten Speck/Thomas Olk (Hrsg.) (2010): Forschung zur Schulsozialarbeit. Stand und Perspektiven. Die deutsche Schule. 2013;105(2):225-226.
Download
@article{623957763fed4ab58e08c397c06584a2,
title = "Rezension zu Karsten Speck/Thomas Olk (Hrsg.) (2010): Forschung zur Schulsozialarbeit. Stand und Perspektiven",
author = "Nina Thieme",
year = "2013",
language = "Deutsch",
volume = "105",
pages = "225--226",
number = "2",
}
Download
TY - JOUR
T1 - Rezension zu Karsten Speck/Thomas Olk (Hrsg.) (2010): Forschung zur Schulsozialarbeit. Stand und Perspektiven
AU - Thieme, Nina
PY - 2013
Y1 - 2013
M3 - Rezension in Fachzeitschrift
VL - 105
SP - 225
EP - 226
JO - Die deutsche Schule
JF - Die deutsche Schule
SN - 2699-5379
IS - 2
ER -