Details
Original language | German |
---|---|
Pages (from-to) | 9-19 |
Journal | Sonderpädagogische Förderung heute |
Volume | 62 |
Issue number | 1 |
Publication status | Published - 2017 |
Cite this
- Standard
- Harvard
- Apa
- Vancouver
- BibTeX
- RIS
In: Sonderpädagogische Förderung heute, Vol. 62, No. 1, 2017, p. 9-19.
Research output: Contribution to journal › Article › Research
}
TY - JOUR
T1 - Rekonstruktive Forschungsansätze als Instrument zur Erhellung der Adressat/inn/enperspektive in sonderpädagogischen Arbeitsfeldern
AU - Lindmeier, Bettina
AU - Junge, Alice
PY - 2017
Y1 - 2017
M3 - Artikel
VL - 62
SP - 9
EP - 19
JO - Sonderpädagogische Förderung heute
JF - Sonderpädagogische Förderung heute
IS - 1
ER -