Details
Original language | German |
---|---|
Pages (from-to) | 84-105 |
Number of pages | 22 |
Journal | WE_OS Jahrbuch |
Volume | 2018 |
Issue number | 1 |
Publication status | Published - 14 Dec 2018 |
Cite this
- Standard
- Harvard
- Apa
- Vancouver
- BibTeX
- RIS
In: WE_OS Jahrbuch, Vol. 2018, No. 1, 14.12.2018, p. 84-105.
Research output: Contribution to journal › Article › Research › peer review
}
TY - JOUR
T1 - Reflexion, Leistung & Inklusion
T2 - Qualifizierungserfordernisse für einen reflexiven Umgang mit Leistung in der inklusiven Sekundarstufe
AU - Urban, Michael
AU - Becker, Jonas
AU - Werning, Rolf
AU - Löser, Jessica
AU - Arndt, Ann-Kathrin
AU - Heinrich, Martin
PY - 2018/12/14
Y1 - 2018/12/14
U2 - 10.4119/we_os-1109
DO - 10.4119/we_os-1109
M3 - Artikel
VL - 2018
SP - 84
EP - 105
JO - WE_OS Jahrbuch
JF - WE_OS Jahrbuch
SN - 2627-4450
IS - 1
ER -