Rechtschreibdiagnose im Regelunterricht

Research output: Chapter in book/report/conference proceedingContribution to book/anthologyResearch

Authors

Research Organisations

View graph of relations

Details

Original languageGerman
Title of host publicationSchriftsprachliche Kompetenzen in Theorie und Praxis
Subtitle of host publicationFestschrift für Günther Thomé
EditorsKatja Siekmann, Irene M. Corvacho del Toro, Ruth Hoffmann-Erz
Place of PublicationTübingen
PublisherStauffenburg Verlag
Pages177-188
Number of pages12
Edition1
ISBN (print)9783958094444
Publication statusPublished - 2017

Publication series

NameStauffenburg Festschriften
PublisherStauffenburg Verlag

Cite this

Rechtschreibdiagnose im Regelunterricht. / Becker, Tabea; Peschel, Corinna.
Schriftsprachliche Kompetenzen in Theorie und Praxis: Festschrift für Günther Thomé. ed. / Katja Siekmann; Irene M. Corvacho del Toro; Ruth Hoffmann-Erz. 1. ed. Tübingen: Stauffenburg Verlag, 2017. p. 177-188 (Stauffenburg Festschriften).

Research output: Chapter in book/report/conference proceedingContribution to book/anthologyResearch

Becker, T & Peschel, C 2017, Rechtschreibdiagnose im Regelunterricht. in K Siekmann, IM Corvacho del Toro & R Hoffmann-Erz (eds), Schriftsprachliche Kompetenzen in Theorie und Praxis: Festschrift für Günther Thomé. 1 edn, Stauffenburg Festschriften, Stauffenburg Verlag, Tübingen, pp. 177-188.
Becker, T., & Peschel, C. (2017). Rechtschreibdiagnose im Regelunterricht. In K. Siekmann, I. M. Corvacho del Toro, & R. Hoffmann-Erz (Eds.), Schriftsprachliche Kompetenzen in Theorie und Praxis: Festschrift für Günther Thomé (1 ed., pp. 177-188). (Stauffenburg Festschriften). Stauffenburg Verlag.
Becker T, Peschel C. Rechtschreibdiagnose im Regelunterricht. In Siekmann K, Corvacho del Toro IM, Hoffmann-Erz R, editors, Schriftsprachliche Kompetenzen in Theorie und Praxis: Festschrift für Günther Thomé. 1 ed. Tübingen: Stauffenburg Verlag. 2017. p. 177-188. (Stauffenburg Festschriften).
Becker, Tabea ; Peschel, Corinna. / Rechtschreibdiagnose im Regelunterricht. Schriftsprachliche Kompetenzen in Theorie und Praxis: Festschrift für Günther Thomé. editor / Katja Siekmann ; Irene M. Corvacho del Toro ; Ruth Hoffmann-Erz. 1. ed. Tübingen : Stauffenburg Verlag, 2017. pp. 177-188 (Stauffenburg Festschriften).
Download
@inbook{c1ffc39ae58945c78785d740f82d5835,
title = "Rechtschreibdiagnose im Regelunterricht",
author = "Tabea Becker and Corinna Peschel",
year = "2017",
language = "Deutsch",
isbn = "9783958094444",
series = "Stauffenburg Festschriften",
publisher = "Stauffenburg Verlag",
pages = "177--188",
editor = "Katja Siekmann and {Corvacho del Toro}, {Irene M.} and Ruth Hoffmann-Erz",
booktitle = "Schriftsprachliche Kompetenzen in Theorie und Praxis",
address = "Deutschland",
edition = "1",

}

Download

TY - CHAP

T1 - Rechtschreibdiagnose im Regelunterricht

AU - Becker, Tabea

AU - Peschel, Corinna

PY - 2017

Y1 - 2017

M3 - Beitrag in Buch/Sammelwerk

SN - 9783958094444

T3 - Stauffenburg Festschriften

SP - 177

EP - 188

BT - Schriftsprachliche Kompetenzen in Theorie und Praxis

A2 - Siekmann, Katja

A2 - Corvacho del Toro, Irene M.

A2 - Hoffmann-Erz, Ruth

PB - Stauffenburg Verlag

CY - Tübingen

ER -

By the same author(s)