Professionelles Handeln im Förderschwerpunkt geistige Entwicklung

Research output: Chapter in book/report/conference proceedingContribution to book/anthologyResearch

View graph of relations

Details

Original languageGerman
Title of host publicationGeistigbehindertenpädagogik!?
Subtitle of host publicationDisziplin - Profession - Inklusion
Place of PublicationOberhausen
Pages291-313
Number of pages23
Publication statusPublished - 2013

Cite this

Professionelles Handeln im Förderschwerpunkt geistige Entwicklung. / Lindmeier, Bettina.
Geistigbehindertenpädagogik!?: Disziplin - Profession - Inklusion. Oberhausen, 2013. p. 291-313.

Research output: Chapter in book/report/conference proceedingContribution to book/anthologyResearch

Lindmeier, B 2013, Professionelles Handeln im Förderschwerpunkt geistige Entwicklung. in Geistigbehindertenpädagogik!?: Disziplin - Profession - Inklusion. Oberhausen, pp. 291-313.
Lindmeier, B. (2013). Professionelles Handeln im Förderschwerpunkt geistige Entwicklung. In Geistigbehindertenpädagogik!?: Disziplin - Profession - Inklusion (pp. 291-313).
Lindmeier B. Professionelles Handeln im Förderschwerpunkt geistige Entwicklung. In Geistigbehindertenpädagogik!?: Disziplin - Profession - Inklusion. Oberhausen. 2013. p. 291-313
Lindmeier, Bettina. / Professionelles Handeln im Förderschwerpunkt geistige Entwicklung. Geistigbehindertenpädagogik!?: Disziplin - Profession - Inklusion. Oberhausen, 2013. pp. 291-313
Download
@inbook{1d3ee811b82c46c596b167dbba7984b1,
title = "Professionelles Handeln im F{\"o}rderschwerpunkt geistige Entwicklung",
author = "Bettina Lindmeier",
year = "2013",
language = "Deutsch",
isbn = "978-3-89896-477-7",
pages = "291--313",
booktitle = "Geistigbehindertenp{\"a}dagogik!?",

}

Download

TY - CHAP

T1 - Professionelles Handeln im Förderschwerpunkt geistige Entwicklung

AU - Lindmeier, Bettina

PY - 2013

Y1 - 2013

M3 - Beitrag in Buch/Sammelwerk

SN - 978-3-89896-477-7

SN - 3-89896-477-9

SP - 291

EP - 313

BT - Geistigbehindertenpädagogik!?

CY - Oberhausen

ER -

By the same author(s)