Objektiv-hermeneutische Governance-Analysen

Research output: Chapter in book/report/conference proceedingContribution to book/anthologyResearch

Authors

  • Fabian Dietrich

Research Organisations

View graph of relations

Details

Original languageGerman
Title of host publicationEducational Governance als Forschungsperspektive
Subtitle of host publicationStrategien. Methoden. Ansätze
EditorsKatharina Maag Merki, Roman Langer, Herbert Altrichter
Place of PublicationWiesbaden
PublisherVS Verlag fur Sozialwissenschaften
Pages199–227
Number of pages29
ISBN (electronic)9783531191485
ISBN (print)9783531186252
Publication statusPublished - 5 Nov 2013

Publication series

NameEducational Governance
PublisherSpringer VS Wiesbaden
Volume17
ISSN (Print)2512-0794
ISSN (electronic)2512-0808

Cite this

Objektiv-hermeneutische Governance-Analysen. / Dietrich, Fabian.
Educational Governance als Forschungsperspektive: Strategien. Methoden. Ansätze. ed. / Katharina Maag Merki; Roman Langer; Herbert Altrichter. Wiesbaden: VS Verlag fur Sozialwissenschaften, 2013. p. 199–227 (Educational Governance; Vol. 17).

Research output: Chapter in book/report/conference proceedingContribution to book/anthologyResearch

Dietrich, F 2013, Objektiv-hermeneutische Governance-Analysen. in K Maag Merki, R Langer & H Altrichter (eds), Educational Governance als Forschungsperspektive: Strategien. Methoden. Ansätze. Educational Governance, vol. 17, VS Verlag fur Sozialwissenschaften, Wiesbaden, pp. 199–227. https://doi.org/10.1007/978-3-531-19148-5_8
Dietrich, F. (2013). Objektiv-hermeneutische Governance-Analysen. In K. Maag Merki, R. Langer, & H. Altrichter (Eds.), Educational Governance als Forschungsperspektive: Strategien. Methoden. Ansätze (pp. 199–227). (Educational Governance; Vol. 17). VS Verlag fur Sozialwissenschaften. https://doi.org/10.1007/978-3-531-19148-5_8
Dietrich F. Objektiv-hermeneutische Governance-Analysen. In Maag Merki K, Langer R, Altrichter H, editors, Educational Governance als Forschungsperspektive: Strategien. Methoden. Ansätze. Wiesbaden: VS Verlag fur Sozialwissenschaften. 2013. p. 199–227. (Educational Governance). doi: 10.1007/978-3-531-19148-5_8
Dietrich, Fabian. / Objektiv-hermeneutische Governance-Analysen. Educational Governance als Forschungsperspektive: Strategien. Methoden. Ansätze. editor / Katharina Maag Merki ; Roman Langer ; Herbert Altrichter. Wiesbaden : VS Verlag fur Sozialwissenschaften, 2013. pp. 199–227 (Educational Governance).
Download
@inbook{e8172157be2b415cbdb75d2e6d02e976,
title = "Objektiv-hermeneutische Governance-Analysen",
author = "Fabian Dietrich",
year = "2013",
month = nov,
day = "5",
doi = "10.1007/978-3-531-19148-5_8",
language = "Deutsch",
isbn = "9783531186252",
series = "Educational Governance",
publisher = "VS Verlag fur Sozialwissenschaften",
pages = "199–227",
editor = "{Maag Merki}, Katharina and Roman Langer and Herbert Altrichter",
booktitle = "Educational Governance als Forschungsperspektive",
address = "Deutschland",

}

Download

TY - CHAP

T1 - Objektiv-hermeneutische Governance-Analysen

AU - Dietrich, Fabian

PY - 2013/11/5

Y1 - 2013/11/5

U2 - 10.1007/978-3-531-19148-5_8

DO - 10.1007/978-3-531-19148-5_8

M3 - Beitrag in Buch/Sammelwerk

SN - 9783531186252

T3 - Educational Governance

SP - 199

EP - 227

BT - Educational Governance als Forschungsperspektive

A2 - Maag Merki, Katharina

A2 - Langer, Roman

A2 - Altrichter, Herbert

PB - VS Verlag fur Sozialwissenschaften

CY - Wiesbaden

ER -