Neue phraseodidaktische Ansätze im DaF/DaZ-Unterricht: Ein deutsch-ungarischer empirischer Vergleich

Research output: ThesisDoctoral thesis

Authors

  • László Ránics

Research Organisations

View graph of relations

Details

Original languageGerman
QualificationDoctor of Philosophy
Awarding Institution
Supervised by
  • Peter Schlobinski, Supervisor
Date of Award30 Oct 2019
Place of PublicationHannover
Publication statusPublished - 2020

Cite this

Neue phraseodidaktische Ansätze im DaF/DaZ-Unterricht: Ein deutsch-ungarischer empirischer Vergleich. / Ránics, László.
Hannover, 2020. 245 p.

Research output: ThesisDoctoral thesis

Download
@phdthesis{0855bb874e7c4f2ab7dcb0ccad400fb4,
title = "Neue phraseodidaktische Ans{\"a}tze im DaF/DaZ-Unterricht: Ein deutsch-ungarischer empirischer Vergleich",
author = "L{\'a}szl{\'o} R{\'a}nics",
note = "Dissertation",
year = "2020",
doi = "10.15488/9425",
language = "Deutsch",
school = "Gottfried Wilhelm Leibniz Universit{\"a}t Hannover",

}

Download

TY - BOOK

T1 - Neue phraseodidaktische Ansätze im DaF/DaZ-Unterricht

T2 - Ein deutsch-ungarischer empirischer Vergleich

AU - Ránics, László

N1 - Dissertation

PY - 2020

Y1 - 2020

U2 - 10.15488/9425

DO - 10.15488/9425

M3 - Dissertation

CY - Hannover

ER -