Details
Original language | German |
---|---|
Title of host publication | Referate der 13. Ingenieurpädagogischen Regionaltagung 2018 |
Pages | 261 - 266 |
Number of pages | 5 |
Publication status | Published - 2018 |
Cite this
- Standard
- Harvard
- Apa
- Vancouver
- BibTeX
- RIS
Referate der 13. Ingenieurpädagogischen Regionaltagung 2018. 2018. p. 261 - 266.
Research output: Chapter in book/report/conference proceeding › Conference contribution › Research › peer review
}
TY - GEN
T1 - Lernendenzentrierte aktivierende Lehre in einem Hörsaal mit großen Kohorten, Diversität und kulturelle Vielfalt, Differenzieren, Individualisieren - oder integrieren?
AU - Haack, Matthias
AU - Jambor, Thomas
PY - 2018
Y1 - 2018
M3 - Aufsatz in Konferenzband
SN - 978-3-9818728-2-8
SP - 261
EP - 266
BT - Referate der 13. Ingenieurpädagogischen Regionaltagung 2018
ER -