Details
Original language | German |
---|---|
Pages (from-to) | 24-34 |
Number of pages | 11 |
Journal | DISP |
Volume | 32 |
Issue number | 124 |
Publication status | Published - 1996 |
ASJC Scopus subject areas
- Social Sciences(all)
- Geography, Planning and Development
Cite this
- Standard
- Harvard
- Apa
- Vancouver
- BibTeX
- RIS
Lernen von der Chaosforschung? Raumplanung unter veränderten Vorzeichen. / Zibell, Barbara.
In: DISP, Vol. 32, No. 124, 1996, p. 24-34.
In: DISP, Vol. 32, No. 124, 1996, p. 24-34.
Research output: Contribution to journal › Article › Research › peer review
Zibell, B 1996, 'Lernen von der Chaosforschung? Raumplanung unter veränderten Vorzeichen', DISP, vol. 32, no. 124, pp. 24-34. https://doi.org/10.1080/02513625.1996.10556602
Zibell, B. (1996). Lernen von der Chaosforschung? Raumplanung unter veränderten Vorzeichen. DISP, 32(124), 24-34. https://doi.org/10.1080/02513625.1996.10556602
Zibell B. Lernen von der Chaosforschung? Raumplanung unter veränderten Vorzeichen. DISP. 1996;32(124):24-34. doi: 10.1080/02513625.1996.10556602
Download
@article{6de6ae50c5af4275aa6702e1a5636984,
title = "Lernen von der Chaosforschung?: Raumplanung unter ver{\"a}nderten Vorzeichen",
author = "Barbara Zibell",
year = "1996",
doi = "10.1080/02513625.1996.10556602",
language = "Deutsch",
volume = "32",
pages = "24--34",
journal = "DISP",
issn = "0251-3625",
publisher = "Taylor and Francis Ltd.",
number = "124",
}
Download
TY - JOUR
T1 - Lernen von der Chaosforschung?
T2 - Raumplanung unter veränderten Vorzeichen
AU - Zibell, Barbara
PY - 1996
Y1 - 1996
UR - http://www.scopus.com/inward/record.url?scp=53349101819&partnerID=8YFLogxK
U2 - 10.1080/02513625.1996.10556602
DO - 10.1080/02513625.1996.10556602
M3 - Artikel
AN - SCOPUS:53349101819
VL - 32
SP - 24
EP - 34
JO - DISP
JF - DISP
SN - 0251-3625
IS - 124
ER -