Details
Original language | German |
---|---|
Title of host publication | Ganztagsschule als symbolische Konstruktion |
Subtitle of host publication | Fallanalysen zu Legitimationsdiskursen in schultheoretischer Perspektive |
Editors | Fritz-Ulrich Kolbe, Bettina Fritzsche, Till-Sebastian Idel, Kerstin Rabenstein, Sabine Reh |
Place of Publication | Wiesbaden |
Publisher | VS Verlag fur Sozialwissenschaften |
ISBN (print) | 9783531156019 |
Publication status | Published - 2009 |
Publication series
Name | Schule und Gesellschaft |
---|---|
Publisher | VS Verlag für Sozialwissenschaften |
Volume | 38 |
ISSN (Print) | 2512-143X |
Cite this
- Standard
- Harvard
- Apa
- Vancouver
- BibTeX
- RIS
Ganztagsschule als symbolische Konstruktion: Fallanalysen zu Legitimationsdiskursen in schultheoretischer Perspektive. ed. / Fritz-Ulrich Kolbe; Bettina Fritzsche; Till-Sebastian Idel; Kerstin Rabenstein; Sabine Reh. Wiesbaden: VS Verlag fur Sozialwissenschaften, 2009. (Schule und Gesellschaft; Vol. 38).
Research output: Chapter in book/report/conference proceeding › Contribution to book/anthology › Research
}
TY - CHAP
T1 - Legitimation des Ganztags an Grundschulen
T2 - Familiarisierung und schulisches Lernen zwischen Unterricht und Freizeit 83
AU - Fritzsche, Bettina
AU - Idel, Till-Sebastian
AU - Reh, Sabine
AU - Labede, Julia
AU - Altmann, Stefanie
AU - Breuer, Anne
AU - Klais, Sabrina
AU - Lahr, Evelyn
AU - Surmann, Antonia
PY - 2009
Y1 - 2009
M3 - Beitrag in Buch/Sammelwerk
SN - 9783531156019
T3 - Schule und Gesellschaft
BT - Ganztagsschule als symbolische Konstruktion
A2 - Kolbe, Fritz-Ulrich
A2 - Fritzsche, Bettina
A2 - Idel, Till-Sebastian
A2 - Rabenstein, Kerstin
A2 - Reh, Sabine
PB - VS Verlag fur Sozialwissenschaften
CY - Wiesbaden
ER -