Kritisches Denken im naturwissenschaftlichen Unterricht – Synergiemodell, Problemlage und Desiderata

Research output: Contribution to journalArticleResearchpeer review

Authors

  • Kerstin Hildegard Kremer
  • Susanne Rafolt
  • Suzanne Kapelari

Research Organisations

External Research Organisations

  • University of Innsbruck
View graph of relations

Details

Translated title of the contributionCritical Thinking in the Science Classroom - Synergy Model, Challenges and Desiderata
Original languageUndefined/Unknown
Pages (from-to)63 - 75
Number of pages13
JournalZeitschrift für Didaktik der Naturwissenschaften
Volume25
Early online date23 May 2019
Publication statusPublished - Dec 2019

Cite this

Kritisches Denken im naturwissenschaftlichen Unterricht – Synergiemodell, Problemlage und Desiderata. / Kremer, Kerstin Hildegard; Rafolt, Susanne ; Kapelari, Suzanne.
In: Zeitschrift für Didaktik der Naturwissenschaften, Vol. 25, 12.2019, p. 63 - 75.

Research output: Contribution to journalArticleResearchpeer review

Kremer, KH, Rafolt, S & Kapelari, S 2019, 'Kritisches Denken im naturwissenschaftlichen Unterricht – Synergiemodell, Problemlage und Desiderata', Zeitschrift für Didaktik der Naturwissenschaften, vol. 25, pp. 63 - 75. https://doi.org/10.1007/s40573-019-00092-9
Kremer, K. H., Rafolt, S., & Kapelari, S. (2019). Kritisches Denken im naturwissenschaftlichen Unterricht – Synergiemodell, Problemlage und Desiderata. Zeitschrift für Didaktik der Naturwissenschaften, 25, 63 - 75. https://doi.org/10.1007/s40573-019-00092-9
Kremer KH, Rafolt S, Kapelari S. Kritisches Denken im naturwissenschaftlichen Unterricht – Synergiemodell, Problemlage und Desiderata. Zeitschrift für Didaktik der Naturwissenschaften. 2019 Dec;25:63 - 75. Epub 2019 May 23. doi: 10.1007/s40573-019-00092-9
Kremer, Kerstin Hildegard ; Rafolt, Susanne ; Kapelari, Suzanne. / Kritisches Denken im naturwissenschaftlichen Unterricht – Synergiemodell, Problemlage und Desiderata. In: Zeitschrift für Didaktik der Naturwissenschaften. 2019 ; Vol. 25. pp. 63 - 75.
Download
@article{3a079d58d5a342efa5ab9642f326efa0,
title = "Kritisches Denken im naturwissenschaftlichen Unterricht – Synergiemodell, Problemlage und Desiderata",
author = "Kremer, {Kerstin Hildegard} and Susanne Rafolt and Suzanne Kapelari",
year = "2019",
month = dec,
doi = "10.1007/s40573-019-00092-9",
language = "Undefined/Unknown",
volume = "25",
pages = "63 -- 75",

}

Download

TY - JOUR

T1 - Kritisches Denken im naturwissenschaftlichen Unterricht – Synergiemodell, Problemlage und Desiderata

AU - Kremer, Kerstin Hildegard

AU - Rafolt, Susanne

AU - Kapelari, Suzanne

PY - 2019/12

Y1 - 2019/12

U2 - 10.1007/s40573-019-00092-9

DO - 10.1007/s40573-019-00092-9

M3 - Article

VL - 25

SP - 63

EP - 75

JO - Zeitschrift für Didaktik der Naturwissenschaften

JF - Zeitschrift für Didaktik der Naturwissenschaften

SN - 0949-1147

ER -