Details
Translated title of the contribution | Critical Thinking in the Science Classroom - Synergy Model, Challenges and Desiderata |
---|---|
Original language | Undefined/Unknown |
Pages (from-to) | 63 - 75 |
Number of pages | 13 |
Journal | Zeitschrift für Didaktik der Naturwissenschaften |
Volume | 25 |
Early online date | 23 May 2019 |
Publication status | Published - Dec 2019 |
Cite this
- Standard
- Harvard
- Apa
- Vancouver
- BibTeX
- RIS
Kritisches Denken im naturwissenschaftlichen Unterricht – Synergiemodell, Problemlage und Desiderata. / Kremer, Kerstin Hildegard; Rafolt, Susanne ; Kapelari, Suzanne.
In: Zeitschrift für Didaktik der Naturwissenschaften, Vol. 25, 12.2019, p. 63 - 75.
In: Zeitschrift für Didaktik der Naturwissenschaften, Vol. 25, 12.2019, p. 63 - 75.
Research output: Contribution to journal › Article › Research › peer review
Kremer, KH, Rafolt, S & Kapelari, S 2019, 'Kritisches Denken im naturwissenschaftlichen Unterricht – Synergiemodell, Problemlage und Desiderata', Zeitschrift für Didaktik der Naturwissenschaften, vol. 25, pp. 63 - 75. https://doi.org/10.1007/s40573-019-00092-9
Kremer, K. H., Rafolt, S., & Kapelari, S. (2019). Kritisches Denken im naturwissenschaftlichen Unterricht – Synergiemodell, Problemlage und Desiderata. Zeitschrift für Didaktik der Naturwissenschaften, 25, 63 - 75. https://doi.org/10.1007/s40573-019-00092-9
Kremer KH, Rafolt S, Kapelari S. Kritisches Denken im naturwissenschaftlichen Unterricht – Synergiemodell, Problemlage und Desiderata. Zeitschrift für Didaktik der Naturwissenschaften. 2019 Dec;25:63 - 75. Epub 2019 May 23. doi: 10.1007/s40573-019-00092-9
Download
@article{3a079d58d5a342efa5ab9642f326efa0,
title = "Kritisches Denken im naturwissenschaftlichen Unterricht – Synergiemodell, Problemlage und Desiderata",
author = "Kremer, {Kerstin Hildegard} and Susanne Rafolt and Suzanne Kapelari",
year = "2019",
month = dec,
doi = "10.1007/s40573-019-00092-9",
language = "Undefined/Unknown",
volume = "25",
pages = "63 -- 75",
}
Download
TY - JOUR
T1 - Kritisches Denken im naturwissenschaftlichen Unterricht – Synergiemodell, Problemlage und Desiderata
AU - Kremer, Kerstin Hildegard
AU - Rafolt, Susanne
AU - Kapelari, Suzanne
PY - 2019/12
Y1 - 2019/12
U2 - 10.1007/s40573-019-00092-9
DO - 10.1007/s40573-019-00092-9
M3 - Article
VL - 25
SP - 63
EP - 75
JO - Zeitschrift für Didaktik der Naturwissenschaften
JF - Zeitschrift für Didaktik der Naturwissenschaften
SN - 0949-1147
ER -