Details
Original language | German |
---|---|
Pages (from-to) | 39-63 |
Journal | Kölner Online Journal für Lehrer*innenbildung |
Volume | 5 |
Issue number | 1 |
Publication status | Published - 15 Jul 2022 |
Cite this
- Standard
- Harvard
- Apa
- Vancouver
- BibTeX
- RIS
In: Kölner Online Journal für Lehrer*innenbildung, Vol. 5, No. 1, 15.07.2022, p. 39-63.
Research output: Contribution to journal › Article › Research › peer review
}
TY - JOUR
T1 - Kooperation Studierender sonder-und regelpädagogischer Lehramtsstudiengänge mit naturwissenschaftlichen Unterrichtsfächern
AU - Viermann, Mia
AU - Sun, Xiaokang
AU - Henkel, Rebecca Nathalie
AU - Lindmeier, Bettina
AU - Lindmeier, Christian
PY - 2022/7/15
Y1 - 2022/7/15
KW - Kooperation
KW - Qualitative Forschung
KW - Lehramtsstudierende
U2 - 10.18716/ojs/kON/2022.0.3
DO - 10.18716/ojs/kON/2022.0.3
M3 - Artikel
VL - 5
SP - 39
EP - 63
JO - Kölner Online Journal für Lehrerinnenbildung
JF - Kölner Online Journal für Lehrerinnenbildung
IS - 1
ER -