Details
Original language | German |
---|---|
Title of host publication | In Modulen lehren, lernen und prüfen |
Subtitle of host publication | Herausforderung an die Hochschuldidaktik |
Editors | Gregor Terbuyken |
Place of Publication | Rehburg-Loccum |
Pages | 215-236 |
Number of pages | 22 |
Publication status | Published - Jun 2010 |
Event | Tagung der Evangelischen Akademie Loccum - Rehburg-Loccum, Germany Duration: 14 Dec 2009 → 16 Dec 2009 |
Publication series
Name | Loccumer Protokolle |
---|---|
Publisher | Evangelische Akad. Loccum |
Cite this
- Standard
- Harvard
- Apa
- Vancouver
- BibTeX
- RIS
In Modulen lehren, lernen und prüfen: Herausforderung an die Hochschuldidaktik. ed. / Gregor Terbuyken. Rehburg-Loccum, 2010. p. 215-236 (Loccumer Protokolle).
Research output: Chapter in book/report/conference proceeding › Conference contribution › Research
}
TY - GEN
T1 - Kompetenzorientierte Studiengangsentwicklung am Beispiel des Studienganges Architektur
AU - Rhein, Rüdiger
AU - Kruse, Tanja
PY - 2010/6
Y1 - 2010/6
M3 - Aufsatz in Konferenzband
SN - 978-3-8172-7809-1
T3 - Loccumer Protokolle
SP - 215
EP - 236
BT - In Modulen lehren, lernen und prüfen
A2 - Terbuyken, Gregor
CY - Rehburg-Loccum
T2 - Tagung der Evangelischen Akademie Loccum
Y2 - 14 December 2009 through 16 December 2009
ER -