Details
Original language | German |
---|---|
Title of host publication | Inklusion im Dialog |
Subtitle of host publication | Fachdidaktik - Erziehungswissenschaft - Sonderpädagogik |
Editors | Anke Langer |
Pages | 145-152 |
Number of pages | 8 |
ISBN (electronic) | 978-3-7815-5681-2 |
Publication status | Published - 2018 |
Event | 52. Arbeitstagung der DozentInnen der Sonderpädagogik in deutschsprachigen Ländern - Dresden, Germany Duration: 20 Sept 2017 → 22 Sept 2017 Conference number: 52 |
Publication series
Name | Perspektiven sonderpädagogischer Forschung |
---|
Cite this
- Standard
- Harvard
- Apa
- Vancouver
- BibTeX
- RIS
Inklusion im Dialog: Fachdidaktik - Erziehungswissenschaft - Sonderpädagogik. ed. / Anke Langer. 2018. p. 145-152 (Perspektiven sonderpädagogischer Forschung).
Research output: Chapter in book/report/conference proceeding › Contribution to book/anthology › Research › peer review
}
TY - CHAP
T1 - Inklusive politische Bildung – Umsetzung und Lernerfahrungen
AU - Meyer, Dorothee
AU - Viermann, Mia
N1 - Conference code: 52
PY - 2018
Y1 - 2018
M3 - Beitrag in Buch/Sammelwerk
SN - 978-3-7815-2251-0
T3 - Perspektiven sonderpädagogischer Forschung
SP - 145
EP - 152
BT - Inklusion im Dialog
A2 - Langer, Anke
T2 - 52. Arbeitstagung der DozentInnen der Sonderpädagogik in deutschsprachigen Ländern
Y2 - 20 September 2017 through 22 September 2017
ER -