Inklusive Grundschulen in Niedersachsen - Ergebnisse der wissenschaftlichen Begleitung

Research output: Contribution to journalArticleResearchpeer review

Authors

View graph of relations

Details

Original languageGerman
Pages (from-to)138-152
JournalDDS - Die Deutsche Schule
Volume110
Issue number2
Publication statusPublished - 2018

Keywords

    inclusive education, mixed-methods design, primary schools, scientific monitoring

Sustainable Development Goals

Cite this

Inklusive Grundschulen in Niedersachsen - Ergebnisse der wissenschaftlichen Begleitung. / Werning, Rolf; Mackowiak, Katja; Rothe, Antje et al.
In: DDS - Die Deutsche Schule, Vol. 110, No. 2, 2018, p. 138-152.

Research output: Contribution to journalArticleResearchpeer review

Werning, R, Mackowiak, K, Rothe, A & Müller, C 2018, 'Inklusive Grundschulen in Niedersachsen - Ergebnisse der wissenschaftlichen Begleitung', DDS - Die Deutsche Schule, vol. 110, no. 2, pp. 138-152. https://doi.org/10.31244/dds.2018.02.04
Werning, R., Mackowiak, K., Rothe, A., & Müller, C. (2018). Inklusive Grundschulen in Niedersachsen - Ergebnisse der wissenschaftlichen Begleitung. DDS - Die Deutsche Schule, 110(2), 138-152. https://doi.org/10.31244/dds.2018.02.04
Werning R, Mackowiak K, Rothe A, Müller C. Inklusive Grundschulen in Niedersachsen - Ergebnisse der wissenschaftlichen Begleitung. DDS - Die Deutsche Schule. 2018;110(2):138-152. doi: 10.31244/dds.2018.02.04
Werning, Rolf ; Mackowiak, Katja ; Rothe, Antje et al. / Inklusive Grundschulen in Niedersachsen - Ergebnisse der wissenschaftlichen Begleitung. In: DDS - Die Deutsche Schule. 2018 ; Vol. 110, No. 2. pp. 138-152.
Download
@article{3937421aa8de447bb4facb8a7d01fe62,
title = "Inklusive Grundschulen in Niedersachsen - Ergebnisse der wissenschaftlichen Begleitung",
keywords = "inclusive education, mixed-methods design, primary schools, scientific monitoring",
author = "Rolf Werning and Katja Mackowiak and Antje Rothe and Carina M{\"u}ller",
year = "2018",
doi = "10.31244/dds.2018.02.04",
language = "Deutsch",
volume = "110",
pages = "138--152",
number = "2",

}

Download

TY - JOUR

T1 - Inklusive Grundschulen in Niedersachsen - Ergebnisse der wissenschaftlichen Begleitung

AU - Werning, Rolf

AU - Mackowiak, Katja

AU - Rothe, Antje

AU - Müller, Carina

PY - 2018

Y1 - 2018

KW - inclusive education

KW - mixed-methods design

KW - primary schools

KW - scientific monitoring

U2 - 10.31244/dds.2018.02.04

DO - 10.31244/dds.2018.02.04

M3 - Artikel

VL - 110

SP - 138

EP - 152

JO - DDS - Die Deutsche Schule

JF - DDS - Die Deutsche Schule

SN - 0012-0731

IS - 2

ER -

By the same author(s)