Details
Original language | German |
---|---|
Title of host publication | Basiswissen Lehrerbildung: Inklusion in Schule und Unterricht : Grundlagen in der Sonderpädagogik |
Place of Publication | Seelze |
Pages | 9-58 |
Number of pages | 50 |
Publication status | Published - 2018 |
Cite this
- Standard
- Harvard
- Apa
- Vancouver
- BibTeX
- RIS
Basiswissen Lehrerbildung: Inklusion in Schule und Unterricht : Grundlagen in der Sonderpädagogik. Seelze, 2018. p. 9-58.
Research output: Chapter in book/report/conference proceeding › Contribution to book/anthology › Research › peer review
}
TY - CHAP
T1 - Inklusive Bildung und Sonderpädagogikeine Einführung
AU - Lütje-Klose, Birgit
AU - Neumann, Phillip
AU - Thoms, Sören
AU - Werning, Rolf
PY - 2018
Y1 - 2018
M3 - Beitrag in Buch/Sammelwerk
SN - 978-3-7727-1156-5
SP - 9
EP - 58
BT - Basiswissen Lehrerbildung: Inklusion in Schule und Unterricht : Grundlagen in der Sonderpädagogik
CY - Seelze
ER -