Details
Original language | German |
---|---|
Pages (from-to) | 117-129 |
Number of pages | 13 |
Journal | Sonderpädagogische Förderung heute |
Volume | 66 |
Issue number | 2 |
Publication status | Published - 2021 |
Cite this
- Standard
- Harvard
- Apa
- Vancouver
- BibTeX
- RIS
In: Sonderpädagogische Förderung heute, Vol. 66, No. 2, 2021, p. 117-129.
Research output: Contribution to journal › Article › Research › peer review
}
TY - JOUR
T1 - Inklusion und Leistung im Kontext von Optimierung: Relevanz von und Umgang mit sozialen Vergleichsprozessen in inklusiven Settings
AU - Arndt, Ann-Kathrin
AU - Becker, Jonas
AU - Löser, Jessica M.
AU - Urban, Michael
AU - Werning, Rolf
PY - 2021
Y1 - 2021
U2 - 10.3262/SZ2102117
DO - 10.3262/SZ2102117
M3 - Artikel
VL - 66
SP - 117
EP - 129
JO - Sonderpädagogische Förderung heute
JF - Sonderpädagogische Förderung heute
SN - 1611-1540
IS - 2
ER -