Details
Original language | German |
---|---|
Pages (from-to) | 27-29 |
Number of pages | 3 |
Journal | Lernchancen : alle Schüler fördern! |
Issue number | 93 |
Publication status | Published - 2013 |
Cite this
- Standard
- Harvard
- Apa
- Vancouver
- BibTeX
- RIS
Heterogenität als Belastung? Classroom Management in inklusiven Lerngruppen. / Lahtz, Thorben.
In: Lernchancen : alle Schüler fördern!, No. 93, 2013, p. 27-29.
In: Lernchancen : alle Schüler fördern!, No. 93, 2013, p. 27-29.
Research output: Contribution to journal › Article › Research
Lahtz, T 2013, 'Heterogenität als Belastung? Classroom Management in inklusiven Lerngruppen', Lernchancen : alle Schüler fördern!, no. 93, pp. 27-29.
Lahtz, T. (2013). Heterogenität als Belastung? Classroom Management in inklusiven Lerngruppen. Lernchancen : alle Schüler fördern!, (93), 27-29.
Lahtz T. Heterogenität als Belastung? Classroom Management in inklusiven Lerngruppen. Lernchancen : alle Schüler fördern!. 2013;(93):27-29.
Download
@article{0521195c88764af7bc1fba8cf9b51adb,
title = "Heterogenit{\"a}t als Belastung?: Classroom Management in inklusiven Lerngruppen",
author = "Thorben Lahtz",
year = "2013",
language = "Deutsch",
pages = "27--29",
number = "93",
}
Download
TY - JOUR
T1 - Heterogenität als Belastung?
T2 - Classroom Management in inklusiven Lerngruppen
AU - Lahtz, Thorben
PY - 2013
Y1 - 2013
M3 - Artikel
SP - 27
EP - 29
JO - Lernchancen : alle Schüler fördern!
JF - Lernchancen : alle Schüler fördern!
SN - 1434-9817
IS - 93
ER -