Details
Original language | German |
---|---|
Pages (from-to) | 99-116 |
Journal | Zeitschrift für Didaktik der Gesellschaftswissenschaften |
Volume | 13 |
Issue number | 2 |
Publication status | Published - Nov 2022 |
Sustainable Development Goals
Cite this
- Standard
- Harvard
- Apa
- Vancouver
- BibTeX
- RIS
In: Zeitschrift für Didaktik der Gesellschaftswissenschaften, Vol. 13, No. 2, 11.2022, p. 99-116.
Research output: Contribution to journal › Article › Transfer › peer review
}
TY - JOUR
T1 - Große Transformation mit jungen Change Agents?
T2 - Partizipative politische Bildung für nachhaltige Entwicklung als Antwort auf multiple Krisen der Gegenwart
AU - Kenner, Steve
AU - Nagel, Michael
PY - 2022/11
Y1 - 2022/11
U2 - 10.46499/2079.2534
DO - 10.46499/2079.2534
M3 - Artikel
VL - 13
SP - 99
EP - 116
JO - Zeitschrift für Didaktik der Gesellschaftswissenschaften
JF - Zeitschrift für Didaktik der Gesellschaftswissenschaften
SN - 2191-0766
IS - 2
ER -