Genom-Editierung/Gen-Scheren/CRISPR-Cas9

Research output: Chapter in book/report/conference proceedingContribution to book/anthologyResearchpeer review

Authors

  • Monika E Fuchs

Research Organisations

View graph of relations

Details

Original languageGerman
Title of host publicationEthische Kernthemen
Subtitle of host publicationSubjektorientiert - systematisch - didaktisch
EditorsHenrik Simojoki, Martin Rothgangel, Ulrich H.J. Körtner
Place of PublicationGöttingen
Pages177-187
Volume002
Edition3
ISBN (electronic)978-3-666-62449-0
Publication statusPublished - 2022

Publication series

NameTheologie für Lehrerinnen und Lehrer
PublisherVandenhoeck & Ruprecht
Volume4

Cite this

Genom-Editierung/Gen-Scheren/CRISPR-Cas9. / Fuchs, Monika E.
Ethische Kernthemen: Subjektorientiert - systematisch - didaktisch . ed. / Henrik Simojoki; Martin Rothgangel; Ulrich H.J. Körtner. Vol. 002 3. ed. Göttingen, 2022. p. 177-187 (Theologie für Lehrerinnen und Lehrer; Vol. 4).

Research output: Chapter in book/report/conference proceedingContribution to book/anthologyResearchpeer review

Fuchs, ME 2022, Genom-Editierung/Gen-Scheren/CRISPR-Cas9. in H Simojoki, M Rothgangel & UHJ Körtner (eds), Ethische Kernthemen: Subjektorientiert - systematisch - didaktisch . 3 edn, vol. 002, Theologie für Lehrerinnen und Lehrer, vol. 4, Göttingen, pp. 177-187. https://doi.org/10.13109/9783666624490.177
Fuchs, M. E. (2022). Genom-Editierung/Gen-Scheren/CRISPR-Cas9. In H. Simojoki, M. Rothgangel, & U. H. J. Körtner (Eds.), Ethische Kernthemen: Subjektorientiert - systematisch - didaktisch (3 ed., Vol. 002, pp. 177-187). (Theologie für Lehrerinnen und Lehrer; Vol. 4).. https://doi.org/10.13109/9783666624490.177
Fuchs ME. Genom-Editierung/Gen-Scheren/CRISPR-Cas9. In Simojoki H, Rothgangel M, Körtner UHJ, editors, Ethische Kernthemen: Subjektorientiert - systematisch - didaktisch . 3 ed. Vol. 002. Göttingen. 2022. p. 177-187. (Theologie für Lehrerinnen und Lehrer). doi: 10.13109/9783666624490.177
Fuchs, Monika E. / Genom-Editierung/Gen-Scheren/CRISPR-Cas9. Ethische Kernthemen: Subjektorientiert - systematisch - didaktisch . editor / Henrik Simojoki ; Martin Rothgangel ; Ulrich H.J. Körtner. Vol. 002 3. ed. Göttingen, 2022. pp. 177-187 (Theologie für Lehrerinnen und Lehrer).
Download
@inbook{3b52409e2e47450d8aea985d79daffa2,
title = "Genom-Editierung/Gen-Scheren/CRISPR-Cas9",
author = "Fuchs, {Monika E}",
year = "2022",
doi = "10.13109/9783666624490.177",
language = "Deutsch",
isbn = "9783525624494",
volume = "002",
series = "Theologie f{\"u}r Lehrerinnen und Lehrer",
publisher = "Vandenhoeck & Ruprecht",
pages = "177--187",
editor = "Simojoki, {Henrik } and Rothgangel, {Martin } and K{\"o}rtner, {Ulrich H.J. }",
booktitle = "Ethische Kernthemen",
edition = "3",

}

Download

TY - CHAP

T1 - Genom-Editierung/Gen-Scheren/CRISPR-Cas9

AU - Fuchs, Monika E

PY - 2022

Y1 - 2022

U2 - 10.13109/9783666624490.177

DO - 10.13109/9783666624490.177

M3 - Beitrag in Buch/Sammelwerk

SN - 9783525624494

SN - 3525624492

VL - 002

T3 - Theologie für Lehrerinnen und Lehrer

SP - 177

EP - 187

BT - Ethische Kernthemen

A2 - Simojoki, Henrik

A2 - Rothgangel, Martin

A2 - Körtner, Ulrich H.J.

CY - Göttingen

ER -