„Etwas treffen, was die Kinder in sich selbst erkennen.“: Interview mit Annette Herzog

Research output: Contribution to journalArticleResearchpeer review

Authors

Research Organisations

View graph of relations

Details

Original languageGerman
Pages (from-to)63-66
Number of pages4
Journalkjl&m - forschung. schule. bibliothek
Volume73
Issue number3
Publication statusPublished - Aug 2021

Cite this

„Etwas treffen, was die Kinder in sich selbst erkennen.“: Interview mit Annette Herzog. / Herz, Cornelius; Stremmer, Lisa-Marie.
In: kjl&m - forschung. schule. bibliothek, Vol. 73, No. 3, 08.2021, p. 63-66.

Research output: Contribution to journalArticleResearchpeer review

Herz, C & Stremmer, L-M 2021, '„Etwas treffen, was die Kinder in sich selbst erkennen.“: Interview mit Annette Herzog', kjl&m - forschung. schule. bibliothek, vol. 73, no. 3, pp. 63-66.
Herz, C., & Stremmer, L.-M. (2021). „Etwas treffen, was die Kinder in sich selbst erkennen.“: Interview mit Annette Herzog. kjl&m - forschung. schule. bibliothek, 73(3), 63-66.
Herz C, Stremmer LM. „Etwas treffen, was die Kinder in sich selbst erkennen.“: Interview mit Annette Herzog. kjl&m - forschung. schule. bibliothek. 2021 Aug;73(3):63-66.
Herz, Cornelius ; Stremmer, Lisa-Marie. / „Etwas treffen, was die Kinder in sich selbst erkennen.“ : Interview mit Annette Herzog. In: kjl&m - forschung. schule. bibliothek. 2021 ; Vol. 73, No. 3. pp. 63-66.
Download
@article{0a5ced8356144f139a0c9ace3a3be612,
title = "„Etwas treffen, was die Kinder in sich selbst erkennen.“: Interview mit Annette Herzog",
author = "Cornelius Herz and Lisa-Marie Stremmer",
year = "2021",
month = aug,
language = "Deutsch",
volume = "73",
pages = "63--66",
number = "3",

}

Download

TY - JOUR

T1 - „Etwas treffen, was die Kinder in sich selbst erkennen.“

T2 - Interview mit Annette Herzog

AU - Herz, Cornelius

AU - Stremmer, Lisa-Marie

PY - 2021/8

Y1 - 2021/8

M3 - Artikel

VL - 73

SP - 63

EP - 66

JO - kjl&m - forschung. schule. bibliothek

JF - kjl&m - forschung. schule. bibliothek

SN - 1864-144X

IS - 3

ER -

By the same author(s)