Details
Original language | German |
---|---|
Pages (from-to) | 72-73 |
Number of pages | 2 |
Journal | Friedrich-Jahresheft |
Issue number | 30 |
Publication status | Published - 2012 |
Cite this
- Standard
- Harvard
- Apa
- Vancouver
- BibTeX
- RIS
Entwicklung durch Einsicht? Schulinspektionspraxis als Intervention. / Dietrich, Fabian; Lambrecht, Maike.
In: Friedrich-Jahresheft, No. 30, 2012, p. 72-73.
In: Friedrich-Jahresheft, No. 30, 2012, p. 72-73.
Research output: Contribution to journal › Article › Research
Dietrich, F & Lambrecht, M 2012, 'Entwicklung durch Einsicht? Schulinspektionspraxis als Intervention', Friedrich-Jahresheft, no. 30, pp. 72-73.
Dietrich, F., & Lambrecht, M. (2012). Entwicklung durch Einsicht? Schulinspektionspraxis als Intervention. Friedrich-Jahresheft, (30), 72-73.
Dietrich F, Lambrecht M. Entwicklung durch Einsicht? Schulinspektionspraxis als Intervention. Friedrich-Jahresheft. 2012;(30):72-73.
Download
@article{30e88c2d6de947e6b7bb6c3ae2c5e531,
title = "Entwicklung durch Einsicht?: Schulinspektionspraxis als Intervention",
author = "Fabian Dietrich and Maike Lambrecht",
year = "2012",
language = "Deutsch",
pages = "72--73",
number = "30",
}
Download
TY - JOUR
T1 - Entwicklung durch Einsicht?
T2 - Schulinspektionspraxis als Intervention
AU - Dietrich, Fabian
AU - Lambrecht, Maike
PY - 2012
Y1 - 2012
M3 - Artikel
SP - 72
EP - 73
JO - Friedrich-Jahresheft
JF - Friedrich-Jahresheft
SN - 0176-2966
IS - 30
ER -