Entgrenzung

Research output: Chapter in book/report/conference proceedingContribution to book/anthologyResearch

Research Organisations

View graph of relations

Details

Original languageGerman
Title of host publicationKompendium Qualitative Unterrichtsforschung
Subtitle of host publicationUnterricht beobachten – beschreiben – rekonstruieren
EditorsMatthias Proske, Kerstin Rabenstein
Place of PublicationBad Heilbrunn
ISBN (electronic)9783781556126
Publication statusPublished - 2018

Cite this

Entgrenzung. / Wernet, Andreas.
Kompendium Qualitative Unterrichtsforschung: Unterricht beobachten – beschreiben – rekonstruieren. ed. / Matthias Proske; Kerstin Rabenstein. Bad Heilbrunn, 2018.

Research output: Chapter in book/report/conference proceedingContribution to book/anthologyResearch

Wernet, A 2018, Entgrenzung. in M Proske & K Rabenstein (eds), Kompendium Qualitative Unterrichtsforschung: Unterricht beobachten – beschreiben – rekonstruieren. Bad Heilbrunn.
Wernet, A. (2018). Entgrenzung. In M. Proske, & K. Rabenstein (Eds.), Kompendium Qualitative Unterrichtsforschung: Unterricht beobachten – beschreiben – rekonstruieren
Wernet A. Entgrenzung. In Proske M, Rabenstein K, editors, Kompendium Qualitative Unterrichtsforschung: Unterricht beobachten – beschreiben – rekonstruieren. Bad Heilbrunn. 2018
Wernet, Andreas. / Entgrenzung. Kompendium Qualitative Unterrichtsforschung: Unterricht beobachten – beschreiben – rekonstruieren. editor / Matthias Proske ; Kerstin Rabenstein. Bad Heilbrunn, 2018.
Download
@inbook{c0cba178579c491a954635f18e84f907,
title = "Entgrenzung",
author = "Andreas Wernet",
year = "2018",
language = "Deutsch",
isbn = "9783781522152",
editor = "Matthias Proske and Kerstin Rabenstein",
booktitle = "Kompendium Qualitative Unterrichtsforschung",

}

Download

TY - CHAP

T1 - Entgrenzung

AU - Wernet, Andreas

PY - 2018

Y1 - 2018

M3 - Beitrag in Buch/Sammelwerk

SN - 9783781522152

BT - Kompendium Qualitative Unterrichtsforschung

A2 - Proske, Matthias

A2 - Rabenstein, Kerstin

CY - Bad Heilbrunn

ER -

By the same author(s)