Empirische Lehr-Lern-Forschung im Fach Geschichte

Research output: Chapter in book/report/conference proceedingContribution to book/anthologyResearch

Authors

  • Michele Barricelli
  • Michael Sauer

Research Organisations

External Research Organisations

  • University of Göttingen
View graph of relations

Details

Original languageGerman
Title of host publicationEmpirische Forschung in gesellschaftswissenschaftlichen Fachdidaktiken
Subtitle of host publicationErgebnisse und Perspektiven
EditorsGeorg Weißeno, Carla Schelle
Place of PublicationWiesbaden
Pages185-200
Number of pages16
Edition1
ISBN (electronic)9783658061913
Publication statusPublished - 2015

Cite this

Empirische Lehr-Lern-Forschung im Fach Geschichte. / Barricelli, Michele; Sauer, Michael.
Empirische Forschung in gesellschaftswissenschaftlichen Fachdidaktiken: Ergebnisse und Perspektiven. ed. / Georg Weißeno; Carla Schelle. 1. ed. Wiesbaden, 2015. p. 185-200.

Research output: Chapter in book/report/conference proceedingContribution to book/anthologyResearch

Barricelli, M & Sauer, M 2015, Empirische Lehr-Lern-Forschung im Fach Geschichte. in G Weißeno & C Schelle (eds), Empirische Forschung in gesellschaftswissenschaftlichen Fachdidaktiken: Ergebnisse und Perspektiven. 1 edn, Wiesbaden, pp. 185-200. https://doi.org/10.1007/978-3-658-06191-3_13
Barricelli, M., & Sauer, M. (2015). Empirische Lehr-Lern-Forschung im Fach Geschichte. In G. Weißeno, & C. Schelle (Eds.), Empirische Forschung in gesellschaftswissenschaftlichen Fachdidaktiken: Ergebnisse und Perspektiven (1 ed., pp. 185-200). https://doi.org/10.1007/978-3-658-06191-3_13
Barricelli M, Sauer M. Empirische Lehr-Lern-Forschung im Fach Geschichte. In Weißeno G, Schelle C, editors, Empirische Forschung in gesellschaftswissenschaftlichen Fachdidaktiken: Ergebnisse und Perspektiven. 1 ed. Wiesbaden. 2015. p. 185-200 doi: 10.1007/978-3-658-06191-3_13
Barricelli, Michele ; Sauer, Michael. / Empirische Lehr-Lern-Forschung im Fach Geschichte. Empirische Forschung in gesellschaftswissenschaftlichen Fachdidaktiken: Ergebnisse und Perspektiven. editor / Georg Weißeno ; Carla Schelle. 1. ed. Wiesbaden, 2015. pp. 185-200
Download
@inbook{bd651f3849c84926a7f54e30b3047940,
title = "Empirische Lehr-Lern-Forschung im Fach Geschichte",
author = "Michele Barricelli and Michael Sauer",
year = "2015",
doi = "10.1007/978-3-658-06191-3_13",
language = "Deutsch",
isbn = "3-658-06190-1",
pages = "185--200",
editor = "Georg Wei{\ss}eno and Carla Schelle",
booktitle = "Empirische Forschung in gesellschaftswissenschaftlichen Fachdidaktiken",
edition = "1",

}

Download

TY - CHAP

T1 - Empirische Lehr-Lern-Forschung im Fach Geschichte

AU - Barricelli, Michele

AU - Sauer, Michael

PY - 2015

Y1 - 2015

U2 - 10.1007/978-3-658-06191-3_13

DO - 10.1007/978-3-658-06191-3_13

M3 - Beitrag in Buch/Sammelwerk

SN - 3-658-06190-1

SN - 978-3-658-06190-6

SP - 185

EP - 200

BT - Empirische Forschung in gesellschaftswissenschaftlichen Fachdidaktiken

A2 - Weißeno, Georg

A2 - Schelle, Carla

CY - Wiesbaden

ER -