Details
Original language | German |
---|---|
Pages (from-to) | 3-20 |
Journal | Empirische Sonderpädagogik |
Volume | 2023 |
Issue number | 1 |
Publication status | Published - 2023 |
Cite this
- Standard
- Harvard
- Apa
- Vancouver
- BibTeX
- RIS
In: Empirische Sonderpädagogik, Vol. 2023, No. 1, 2023, p. 3-20.
Research output: Contribution to journal › Article › Research › peer review
}
TY - JOUR
T1 - Eine Betrachtung der Beziehung von Bullying, dem Bedürfnis nach sozialer Eingebundenheit und unterstützendem Lehrkraftverhalten
AU - Drengk, Christian Michael
AU - Börnert-Ringleb, Moritz
PY - 2023
Y1 - 2023
U2 - 10.1007/978-3-658-29673-5_30-1
DO - 10.1007/978-3-658-29673-5_30-1
M3 - Artikel
VL - 2023
SP - 3
EP - 20
JO - Empirische Sonderpädagogik
JF - Empirische Sonderpädagogik
SN - 1869-4934
IS - 1
ER -