Details
Original language | German |
---|---|
Qualification | Doctor rerum naturalium |
Awarding Institution | |
Supervised by |
|
Thesis sponsors |
|
Place of Publication | Berlin |
Print ISBNs | 978-3-8325-3251-2 |
Publication status | Published - 2012 |
Cite this
- Standard
- Harvard
- Apa
- Vancouver
- BibTeX
- RIS
Berlin, 2012.
Research output: Thesis › Doctoral thesis
}
TY - BOOK
T1 - Einblicke in kollaborative Lernprozesse: eine Fallstudie zur reflektierenden Zusammenarbeit unterstützt durch die Methoden Concept Mapping und Lernbegleitbogen.
AU - Hundertmark, Sarah
N1 - Dissertation
PY - 2012
Y1 - 2012
KW - Kommunikation
KW - Verstehen
KW - Kooperatives Lernen
KW - Schüler
KW - Chemieuntericht
M3 - Dissertation
SN - 978-3-8325-3251-2
VL - 140
CY - Berlin
ER -