Digitales Lernen und sonderpädagogische Förderung – Editorial zum Themenheft

Research output: Contribution to journalEditorial in journalResearchpeer review

Authors

External Research Organisations

  • The University of Wuppertal
  • Carl von Ossietzky University of Oldenburg
View graph of relations

Details

Original languageGerman
Pages (from-to)3-5
Number of pages3
JournalEmpirische Sonderpädagogik
Volume2022
Issue number1
Publication statusPublished - 2022

Cite this

Digitales Lernen und sonderpädagogische Förderung – Editorial zum Themenheft. / Börnert-Ringleb, Moritz; Casale, Gino; Hillenbrand, Clemens.
In: Empirische Sonderpädagogik, Vol. 2022, No. 1, 2022, p. 3-5.

Research output: Contribution to journalEditorial in journalResearchpeer review

Börnert-Ringleb M, Casale G, Hillenbrand C. Digitales Lernen und sonderpädagogische Förderung – Editorial zum Themenheft. Empirische Sonderpädagogik. 2022;2022(1):3-5.
Börnert-Ringleb, Moritz ; Casale, Gino ; Hillenbrand, Clemens. / Digitales Lernen und sonderpädagogische Förderung – Editorial zum Themenheft. In: Empirische Sonderpädagogik. 2022 ; Vol. 2022, No. 1. pp. 3-5.
Download
@article{f87a516cf1364551b76f95f2f643c53c,
title = "Digitales Lernen und sonderp{\"a}dagogische F{\"o}rderung – Editorial zum Themenheft",
author = "Moritz B{\"o}rnert-Ringleb and Gino Casale and Clemens Hillenbrand",
year = "2022",
language = "Deutsch",
volume = "2022",
pages = "3--5",
number = "1",

}

Download

TY - JOUR

T1 - Digitales Lernen und sonderpädagogische Förderung – Editorial zum Themenheft

AU - Börnert-Ringleb, Moritz

AU - Casale, Gino

AU - Hillenbrand, Clemens

PY - 2022

Y1 - 2022

M3 - Editorial in Fachzeitschrift

VL - 2022

SP - 3

EP - 5

JO - Empirische Sonderpädagogik

JF - Empirische Sonderpädagogik

SN - 1869-4934

IS - 1

ER -

By the same author(s)