Details
Original language | German |
---|---|
Pages (from-to) | 3-5 |
Number of pages | 3 |
Journal | Empirische Sonderpädagogik |
Volume | 2022 |
Issue number | 1 |
Publication status | Published - 2022 |
Cite this
- Standard
- Harvard
- Apa
- Vancouver
- BibTeX
- RIS
In: Empirische Sonderpädagogik, Vol. 2022, No. 1, 2022, p. 3-5.
Research output: Contribution to journal › Editorial in journal › Research › peer review
}
TY - JOUR
T1 - Digitales Lernen und sonderpädagogische Förderung – Editorial zum Themenheft
AU - Börnert-Ringleb, Moritz
AU - Casale, Gino
AU - Hillenbrand, Clemens
PY - 2022
Y1 - 2022
M3 - Editorial in Fachzeitschrift
VL - 2022
SP - 3
EP - 5
JO - Empirische Sonderpädagogik
JF - Empirische Sonderpädagogik
SN - 1869-4934
IS - 1
ER -