Die Vorlesung: Zur Bildungsbedeutsamkeit eines vielkritisierten Lehrformats

Research output: Contribution to journalArticleResearchpeer review

Authors

Research Organisations

View graph of relations

Details

Original languageGerman
Pages (from-to)293-312
Number of pages20
JournalSozialer Sinn
Volume20
Issue number2
Early online date14 Dec 2019
Publication statusPublished - 2019

Cite this

Die Vorlesung: Zur Bildungsbedeutsamkeit eines vielkritisierten Lehrformats. / Wenzl, Thomas.
In: Sozialer Sinn, Vol. 20, No. 2, 2019, p. 293-312.

Research output: Contribution to journalArticleResearchpeer review

Wenzl T. Die Vorlesung: Zur Bildungsbedeutsamkeit eines vielkritisierten Lehrformats. Sozialer Sinn. 2019;20(2):293-312. Epub 2019 Dec 14. doi: 10.1515/sosi-2019-0011
Wenzl, Thomas. / Die Vorlesung : Zur Bildungsbedeutsamkeit eines vielkritisierten Lehrformats. In: Sozialer Sinn. 2019 ; Vol. 20, No. 2. pp. 293-312.
Download
@article{d39e037971b4451b85d9df30c9993f3e,
title = "Die Vorlesung: Zur Bildungsbedeutsamkeit eines vielkritisierten Lehrformats",
author = "Thomas Wenzl",
year = "2019",
doi = "10.1515/sosi-2019-0011",
language = "Deutsch",
volume = "20",
pages = "293--312",
number = "2",

}

Download

TY - JOUR

T1 - Die Vorlesung

T2 - Zur Bildungsbedeutsamkeit eines vielkritisierten Lehrformats

AU - Wenzl, Thomas

PY - 2019

Y1 - 2019

U2 - 10.1515/sosi-2019-0011

DO - 10.1515/sosi-2019-0011

M3 - Artikel

VL - 20

SP - 293

EP - 312

JO - Sozialer Sinn

JF - Sozialer Sinn

SN - 1439-9326

IS - 2

ER -

By the same author(s)