Details
Original language | German |
---|---|
Pages (from-to) | 293-312 |
Number of pages | 20 |
Journal | Sozialer Sinn |
Volume | 20 |
Issue number | 2 |
Early online date | 14 Dec 2019 |
Publication status | Published - 2019 |
Cite this
- Standard
- Harvard
- Apa
- Vancouver
- BibTeX
- RIS
In: Sozialer Sinn, Vol. 20, No. 2, 2019, p. 293-312.
Research output: Contribution to journal › Article › Research › peer review
}
TY - JOUR
T1 - Die Vorlesung
T2 - Zur Bildungsbedeutsamkeit eines vielkritisierten Lehrformats
AU - Wenzl, Thomas
PY - 2019
Y1 - 2019
U2 - 10.1515/sosi-2019-0011
DO - 10.1515/sosi-2019-0011
M3 - Artikel
VL - 20
SP - 293
EP - 312
JO - Sozialer Sinn
JF - Sozialer Sinn
SN - 1439-9326
IS - 2
ER -